درخواست اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برای موجه نمودن غیبت دانشجویان جهادی

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به وزرای علوم و بهداشت و ریاست دانشگاه‌های آزاد و فرهنگیان جهت موجه نمودن غیبت‌های دانشجویان جهادی نامه نوشتند.

درخواست اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برای موجه نمودن غیبت دانشجویان جهادیبه گزارش حوزه احزاب گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به وزرای علوم و بهداشت و ریاست دانشگاه های آزاد و فرهنگیان جهت موجه نمودن غیبت های دانشجویان جهادی برای کمک‌رسانی به مردم سیل زده نامه نوشتند. متن این نامه بدین شرح است:

جناب آقای دکتر منصور غلامی
وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری

جناب آقای دکترسعید نمکی
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

جناب آقای دکتر محمدمهدی طهرانچی
ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی

جناب آقای دکتر حسین خنیفر
ریاست محترم دانشگاه فرهنگیان

 

«وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِّنَ الْخَوفْ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِّنَ الأَمَوَالِ وَالأنفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ؛»
«و قطعاً شما را به چیزى از قبیلِ ترس و گرسنگى، و کاهشى در اموال و جان‌ها و محصولات مى‏آزماییم و مژده ده شکیبایان و صابران را.»
با عرض سلام و احترام.
ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای جنابعالی و همکارانتان به استحضار می‌رساند وقوع سیل مخرب در تعداد قابل توجهی از استان‌های کشور و وارد آمدن خسارات جانی و مالی بر مردم شریف آن مناطق نیازمند امدادرسانی و رفع خسارات آن‌هم در اسرع وقت می‌باشد؛ لذا با توجه به تعدد نیرو‌های داوطلب دانشجویی جهت امدادرسانی به هموطنان در قالب گروه‌های جهادی دانشجویی از جنابعالی خواهشمندیم در راستای تسهیل حضور حداکثری دانشجویان داوطلب و خدمات رسانی در مناطق سیل‌زده، دستورالعملی به دانشگاه‌ها ارسال شود تا غیبت دانشجویان حاضر در اردو‌های جهادی در طول امدادرسانی در مناطق سیل‌زده «موجه» محسوب گردد. همچنین امکانات موجود در دانشگاه‌های نزدیک به مناطق سیل زده از جمله ظرفیت‌هایی می‌باشد که به نظر می‌رسد این روز‌ها مغفول مانده است. ان‌شاءالله تدابیری اندیشیده شود که بار دیگر دانشگاه و دانشگاهیان مرهمی بر آلام مردم آسیب‌دیده کشور باشند.
پیشاپیش از بذل توجه حضرتعالی سپاسگزاریم.

من ا... التوفیق
محمد امین مهدی‌پور
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

انتهای پیام/

برچسب ها: سیل ، دانشگاه آزاد ، جهادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار