رژیم صهیونیستی برای افزایش مشارکت در انتخابات دست به دامن یک سایت مستهجن شد!

رژیم صهیونیستی به منظور افزایش مشارکت عمومی در انتخابات پارلمانی ۹ آوریل به تبلیغ آن در یک سایت فیلم‌های مستهجن روی آورده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رژیم صهیونیستی به منظور افزایش مشارکت عمومی در انتخابات ۹ آوریل به اقدامات بحث برانگیزی دست زد و دست به دامن یک سایت مستهجن شد. تبلیغ انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی در یک سایت فیلم‌های مستهجن، واکنش برخی از رسانه‌های صهیونیستی از جمله روزنامه هاآرتص را به دنبال داشت.

روزنامه هاآرتص که نخستین رسانه صهیونیستی بود که متوجه درج تبلیغ انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی در یک سایت فیلم‌های مستهجن شد، در مطلبی نوشت: «این تبلیغی بود که ما تاکنون ندیده‌ایم. تا به امروز، عرصه پورنوگرافی تنها صحنه‌ای بوده که در آن هیچ اعلامیه سیاسی منتشر نشده است. به نظر می‌رسد، آخرین پناه اسرائیلی‌ها از سیاست نیز از آن‌ها گرفته شده است!»

بر اساس گزارش روزنامه هاآرتص، این تبلیغات به دستور برخی منابع نامشخص چپ‌گرا در این سایت درج شده است، اما شناسایی آن‌ها ممکن نیست.

بیست و یکمین دوره از انتخابات پارلمان (کنست) رژیم صهیونیستی فردا ۹ آوریل برگزار می‌شود. طبق آخرین نظرسنجی‌ها، حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو و ائتلاف آبی و سفید به ریاست «بنی گانتز» از فرماندهان نظامی سابق رژیم صهیونیستی از شانس تقریبا برابری برای پیروزی در این انتخابات برخوردارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۰:۱۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
لعنت بر دشمنان اسلام و صهیونیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
از اين رژيم بيشتر از اين نميشه انتظار داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
اسرائیل را نابود کنیم
Iran (Islamic Republic of)
Sarbaz,e Iran
۱۴:۱۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
فقط به این نکته اشاره میکنم که آقام خامنه ایی ( مد ظله العالی ) در یکی از سخنرانیهایشان فرمودند : انشاالله به خواست خداوند متعال ،
رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل ، 25 سال آینده ی خودش رو نخواهد دید ‌‌. از آنجایی که همه ی ما میدونیم ؛ آه و نفرین و خون انسانهای مظلوم و بیگناه ، هرگز روی زمین نخواهد ماند و بلاخره یکروزی خون انسانهای بیگناه و مظلوم , دامن قاتلین و جنایتکاران ظالم رو خواهد گرفت ، من به حرفهای آقام خامنه ایی ( مد ظله العالی ) ایمان راسخ دارم که این غدهٔ سرطانی ، که قاتل هزاران هزار مرد و زن و کودک بیگناه هست ، داره نفسهای آخرش رو میکشه ‌‌‌‌‌و به خواست خداوند تبارک و تعالی این رژیم قاتل و ظالم به زودی زود ، روی به نابودی و زوال خواهد رفت ، انشاالله .
به امید آنروز ؛ الله اکبر _ الله اکبر _ الله اکبر .
Iran (Islamic Republic of)
طاهاشفیعی
۱۳:۴۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
محل تبلیغ یک مسئول در یک رژیم نامشروع وتقلبی،همان سایت های مستهجن هستند...
به این علت که رژیمشان ومسئولانشان هم مستهجنند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه این جنایتکار رژیم صهیونیستی رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار