تشکیل بیش از ۱۵ هزار پرونده تخلف طی سال گذشته در استان کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استات کرمانشاه از تشکیل بیش از ۱۵ هزار پرونده تخلف طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت : در این مدت ۱۳۳ پرونده احتکار نیز در استان تشکیل و رسیدگی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استات کرمانشاه گفت : سال گذشته ۱۲ هزار و ۳۳۹ پرونده تخلف کالا و خدمات به تعزیرات حکومتی ارجاع شد که ۱۰۰ درصد این پرونده‌ها مختومه شدند.

وی جریمه ریالی این پرونده‌ها را ۱۴۳ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : عدم درج قیمت و گرانفروشی به ترتیب بیشترین موارد تخلف را به خود اختصاص دادند و مواردی مانند کم فروشی، تقلب، عدم صدور فاکتور و ... نیز در درجات بعدی قرار دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشکیل ۲۰۸۲ پرونده قاچاق کالا هم خبر داد و عنوان کرد: به ۱۰۰ درصد این پرونده‌ها نیز رسیدگی شد و رقم جریمه متخلفان نیز ۱۲۰۰ میلیارد ریال بود.

جودکی برنج، لوازم خانگی، لاستیک، لوازم آرایشی و بهداشتی، سیگار و ... را از مهمترین کالا‌های قاچاق کشف شده در سال ۹۷ اعلام کرد.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان نیز ۷۲۸ پرونده داشتیم که همه آن‌ها مختومه شد و جریمه متخلفین این پرونده‌ها نیز سه میلیارد ریال بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشکیل ۱۳۳ پرونده احتکار در استان هم خبر داد و تاکید کرد: برای متخلفین این بخش نیز ۲۶ میلیارد ریال جریمه تعیین شده است.

به گفته جودکی، عمده کالا‌های احتکار شده نیز شامل برنج، لاستیک و لوازم خانگی بوده است .

 

 

انتهای پیام/د

ارجاع ۱۲ هزار و ۳۳۹ پرونده تخلف کالا و خدمات به تعزیرات حکومتی

 

برچسب ها: تعزیرات ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار