بازدید استاندار کرمانشاه از ۲ شرکت قوطی سازی زمزم و ذوب آهن بیستون

استاندار کرمانشاه از ۲ شرکت قوطی سازی زمزم و ذوب آهن بیستون بازدید کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بازوند استاندار کرمانشاه، حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی، دارابی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از ۲ پروژه قوطی سازی زمزم و ذوب‌آهن بیستون بازدید نمودند و در جریان آخرین وضعیت این دو طرح مهم صنعتی قرار گرفتند.

بازوند در حاشیه این بازدید حمایت از تولید را از عمده اولویت‌های سال جدید عنوان کرد و گفت : با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نام‌گذاری سال جدید تحت عنوان رونق تولید؛ دولت نیز در این راستا حمایت از واحد‌های تولیدی را از مهم‌ترین اولویت‌های خود قرار داد.

استاندار کرمانشاه رونق تولید را به معنای حمایت از سرمایه‌گذاران عنوان کرد و ادامه داد: در این خصوص سرکشی از واحد‌های تولیدی استان در دستور کار قرار داده‌ایم تا از نزدیک مشکلات واحد‌های تولیدی را رصد کرده و این مشکلات را مرتفع نماییم.

بازوند تحقق شعار سال را از عمده وظایف مردم و مسئولین برشمرد و افزود: رونق تولید تنها در سایه همدلی و وفاق مردم و دولت امکان پذیر است

در این بازدید شکری رییس خانه صنعت و معدن استان؛ مهم‌ترین مشکل واحد‌های تولیدی را نبود نقدینگی و سرمایه در گردش عنوان کرد و افزود: با کمک و مساعدت بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت، قطعاً مشکل بیشتر واحد‌های تولیدی استان مرتفع خواهد شد و به رونق تولید نیز کمک قابل‌توجهی می‌شود.

وی در ادامه افزود: عرصه تولید به‌عنوان پیشران اقتصادی کشور با سختی‌ها و مشکلات زیادی همراه است که باید حمایت جدی از طرف دولت صورت گیرد .

شرکت ذوب‌آهن بیستون با سرمایه‌گذاری ۶۲۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۵۶ نفر واقع در شهرستان هرسین و همچنین طرح قوطی سازی زمزم با سرمایه‌گذاری ۶۵۰۰ میلیارد ریال و ۱۷۰ نفر اشتغال‌زایی واقع در شهرک صنعتی بیستون که به‌زودی توسط مقامات کشوری افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید .

 

 

انتهای پیام/د

بازدید از شرکت قوطی سازی زمزم و ذوب آهن بیستون

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار