پیام یک سیل‌زده به سلبریتی‌ها:

فقط بلدید برای فرانسه شمع روشن کنید/ چو ایران نباشد تن من مباد چی شد؟ +فیلم

یکی از حاضران در مناطق سیل‌زده با اشاره به حضور جهادی نیروهای بسیج از عدم فعالیت سلبریتی‌ها انتقاد کرد.

فقط بلدید برای فرانسه شمع روشن کنید +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام محمد قمی  رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در استان لرستان و شرکت در جلسه ستاد مدیریت بحران، از نزدیک در جریان عملیات امدادرسانی به سیل‌زدگان کشورمان قرار گرفت. یکی از اهالی مناطق سیل‌زده هنگام بازدید او از منطقه جلوی او و همراهانش را گرفت.

این مرد معترض که از عدم فعالیت سلبریتی‌ها در مناطق سیل‌زده گله داشت معتقد است افرادی که رسانه در دست دارند چرا نباید در این حرکت جهادی برای کمک به مناطق سیل‌زده  اعلام آمادگی کنند؟

او با بیان اینکه اینجا فقط بسیجیان هستند که کار می‌کنند ضمن یادآوری روشن کردن شمع توسط سلبریتی‌ها، بیان کرد وقتی که آنها می‌نویسند چو ایران نباشد تن من نباد پس چرا در حال حاضر کاری انجام نمی‌دهند.

گفتنی است؛ پیشتر تعدادی از چهره‌های سرشناس به اصطلاح همان سلبریتی‌ با روشن کردن شمع در مقابل سفارت فرانسه در تهران با خانواده قربانیان حادثه تروریستی در شهر پاریس ابراز همدردی کردند. روشن کردن شمع، گذاشتن پلاکاردهایی با عناوین "ما در کنارتان ایستاده‌ایم" به زبان‌های فارسی، انگلیسی و فرانسه و همچنین قرار دادن شاخه‌های گل در مقابل سفارت فرانسه، همگی حاکی از ابراز همدردی آنان با مردم فرانسه بود.


بیشتر بخوانید:

حضور نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در مناطق سیل زده +تصویر

تلاش سه ساعته جوانان خوزستان برای ساخت سیل‌بند +فیلم


در ادامه می‌توانید این فیلم را ببینید:

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی طاهری
۲۲:۲۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
اونا‌سلبریتی‌نیستند‌بلکه یه‌عده‌ نادان و‌وطن‌فروشند
آخرین اخبار