فرمانده قرارگاه کربلا خبر داد:

پهپاد‌های نیروی زمینی سپاه آخرین وضعیت سد‌های خوزستان را رصد می‌کنند/انفجار سیل بند‌ها با هماهنگی دولت صورت گرفته است

سردار احمد خادم سید الشهدا درباره آخرین وضعیت سد‌های استان خوزستان گفت: پهپاد‌های نیروی زمینی سپاه آخرین وضعیت سد‌ها را رصد می‌کنند.


پهپاد‌های نیروی زمینی سپاه آخرین وضعیت سد‌های خوزستان را رصد می‌کنند/انفجار سیل بند‌ها با هماهنگی دولت صورت گرفته استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه درباره آخرین وضعیت سد‌های استان خوزستان گفت:: پهپاد‌های نیروی زمینی سپاه آخرین وضعیت سد‌ها را رصد می‌کنند.

وی ادامه داد: ۲ هزار نفر از نیرو‌های قرارگاه کربلا با امکانات و تجهیزات رده‌های تابعه در موضوع سیل امداد رسانی می‌کنند و تاکنون توانسته اند ۲۱ هزار نفر از افراد در خطر سیل را نجات دهند.

فرمانده قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه با تاکید بر لزوم توجه به وضعیت سد‌ها تصریح کرد: سد‌های دز، کرخه و کارون مملو از آب هستند و دبی این سد‌ها بالا است. دبی آب سد‌های دز، کرخه و کارون بین ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰ متر مکعب است و این سد‌ها پهنه خوزستان را پر از آب کرده اند و تلاش ما این است که این آب‌ها را به هور شادگان، هور العظیم منتقل کنیم و باید سطح آب در این زمینه کاهش یابد.

وی درباره حاشیه سازی علیه سپاه درباره انفجار سیل بند‌ها خاطرنشان کرد: این انفجار‌ها اولا با هماهنگی و درخواست نهاد‌های ذیصلاح دولتی در امر سیل صورت گرفته و ثانیا هدف از انفجارسیل بند‌ها انتقال آب به تالاب‌ها و هور‌های و دریاچه‌های سطح استان جهت تسریع در روند انتقال آب بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۰ ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
واقعا اگه سپاه نبود تلفات سيل فاجعه بار ميشد
آخرین اخبار