اسکان بیش از ۴ هزار زائر اربعین درشهرهای جورقان و مریانج

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از اسکان ۴ هزار و ۸۲۸ زائر در شهر‌های جورقان و مریانج طی ایام اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،بهروز کارخانه ای، مدیرعامل جمیعت هلال احمر استان همدان گفت: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه ۱۲ خدمات پزشکی در ایام اربعین ارائه شده است گفت: در این ایام یک‌هزار و ۶۹۰ اسکان در جورقان و ۳ هزار و ۱۳۸ اسکان در مریانج داشتیم.

او افزود:خدمات امداد و نجات جاده‌ای ثابت در قالب ۱۲ تیم با ۶۰ نفر روز نیرو، خدمات امداد و نجات کوهستان ثابت یک تیم با ۵ نفر روز نیرو، کنترل و فرماندهی عملیات یک تیم با چهار نفر روز نیرو و کشیک آماده در شعب ۹ تیم با ۹ نفر روز نیرو انجام شده است.

او با اشاره به خدمات ارائه شده در مهران، خسروی و مریانج اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی ۳۵ نفر روز در قالب ۷ تیم خدمات‌رسانی داشتند.

بهروز کارخانه‌ای با بیان اینکه ۲ آمبولانس خدمات‌رسانی در دو مرز مهران و خسروی را داشتند افزود: ۲ هزار و ۵۰۰ پتو، ۲۰ چادر و ۴۰۰ موکت نیز در اختیار زوار قرار گرفت.

او بیان کرد: ۲۰ آمبولانس، ۱۵ دستگاه خودروی عملیاتی و ۱۱ خودروی امدادی در ایام اربعین خدمات‌رسانی داشتند و ۲ آمبولانس با چهار نفر نیرو و یک دستگاه تریلی با یک نیرو به عراق اعزام شدند.

کارخانه‌ای با اشاره به آمار حوادث جاده‌ای اربعین یادآور شد: ۴۸ حادثه در ایام اربعین رخ داد که در مجموع ۱۵۰ نفر مصدوم شدند که ۱۰ نفر درمان سرپایی بودند و ۵۱ نفر مصدومان انتقالی به بیمارستان شدند.

او با بیان اینکه ۶ نفر فوتی در حوادث جاده‌ای ایام اربعین رخ داد افزود: ۵۳ تیم عملیاتی با ۱۶۱ نیرو، ۴۹ آمبولانس و ۸ خودروی نجات تیپ ۱ و ۲ خدمات‌رسانی داشتند.

انتهای پیام/ا

اسکان مسافران اربعین در شهرهای مریانج و جورقان استان همدان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م ح
۱۲:۰۴ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
دست همه موکب داران امام حسین(ع) دردنکنه اجرشون بااباعبدالله همه ازمهمان نوازی وکاردرستی اونها صحبت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
م ح
۱۲:۰۳ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
دست همه موکب داران امام حسین(ع) دردنکنه اجرشون بااباعبدالله همه ازمهمان نوازی وکاردرستی اونها صحبت می کنند.
آخرین اخبار