خلیل‌زاده: از وزیر ورزش و جوانان درخواست کمک داریم/ پرسپولیس زمین تمرین ندارد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از وزیر ورزش و جوانان درخواست کمک مالی داریم چراکه پرسپولیس نیاز به حمایت دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ایران پس از دیدار مقابل الاهلی عربستان اظهار کرد: در تمام بازی‌های پرسپولیس انگیزه دارم برای تیمم و از جان مایه می‌گذارم و امیدوارم هر چه صلاح است، اتفاق بیفتد.

خلیل‌زاده در خصوص اینکه با این پیروزی، تیم پرسپولیس مجددا به جمع مدعیان گروهش بازگشت، گفت: باید دانست همه تیم‌ها سه یا چهار امتیاز داشتند و الان با یک برد جایگاه تیم‌ها بالا پایین می‌شود. من هم امیدوارم در دیدار بعدی برنده شویم و به مرحله حذفی صعود کنیم.

او در مورد تمجید خورخه فوساتی از بازیکنان پرسپولیس بیان کرد: او نظر شخصی خودش را گفته است. هر بازیکنی تلاش می‌کند بهترین عملکرد را در تیم پرسپولیس داشته باشد. امیدوارم همین روند ادامه در بازی‌های بعد در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان حفظ شود تا در نهایت پیروز شویم.

خلیل‌زاده در ادامه گفت: ما اول از همه زمین تمرین نداریم. البته نمی‌خواهم بگویم این موضوع در بازی‌مان تاثیر می‌گذارد. ما بازی‌مان را انجام می‌دهیم، چه زمین تمرین باشد یا نه، اما با این وضعیت مصدوم زیاد می‌دهیم. به خاطر این اتفاق همه بازیکنان ما با درد بازی می‌کنند. ما باید امکانات خوب داشته باشیم.

او ادامه داد: از وزیر ورزش درخواست دارم از ما حمایت کند. ما هنوز دریافتی‌هایمان به ۵۰ درصد نرسیده و سرمربی تیم هم پولی نگرفته است. مصاحبه‌ای هم نمی‌کنیم و تمام وجودمان را هم برای تیم می‌دهیم. امیدوارم به این مشکلات رسیدگی شود.

مدافع تیم پرسپولیس در واکنش به این موضوع که با وجود عملکرد خوب در تیم پرسپولیس به تیم ملی دعوت نشده است، گفت: به نظر مربیان تیم ملی احترام می‌گذارم. من همیشه هرچه در توان و وجودم دارم برای تیمم پرسپولیس می‌گذارم تا همگی موفق باشیم.


بیشتر بخوانید:

زمان بازگشت کاروان پرسپولیس به تهران مشخص شد

عرب: این بازی با یک دهم هزینه در تهران قابل برگزاری بود

فوساتی: تیم ما در حد پرسپولیس نبود


انتهای پیام/

اظهارات خلیل زاده پس از دیدار مقابل الاهلی عربستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۳۸ ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
بجای پرداخت این حقوقهای کلان به بازیکنان بهتر است زمین بسازند
آخرین اخبار