کمک رسانی کارکنان اتاق بازرگانی خرمشهر به سیل زدگان

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر گفت: تجار ، بازرگانان و نیز کارکنان اتاق بازرگانی خرمشهر با اهدای کمک های نقدی ، جنسی و نیز اهدای بخشی از حقوق خود به یاری سیل زدگان شتافتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،هانی فیصلی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر روز چهارشنبه گفت: با توجه به خسارت وارده به خانواده های سیل زده استان خوزستان ، کادر اجرایی اتاق بازرگانی خرمشهر یک روز از حقوق فروردین ماه خود را برای تامین مواد غذایی و بهداشتی سیل زدگان اختصاص دادند.

وی افزود: علاوه بر کمک های نقدی از سوی کارکنان اتاق بازرگانی خرمشهر ، یک محموله شامل کمک های ضروری سیل زدگان از سوی اتاق بازرگانی خرمشهر به زودی به مناطق سیل زده ارسال می شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر در ادامه گفت:در اختیار گذاشتن ماشین آلات سنگین از سوی یکی از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی خرمشهر شامل ۱۰ دستگاه ماشین آلات سنگین برای احداث سیل بند و راه اندازی آشپزخانه و پخت روزانه غدا به همت اعضای هیئت نمایندگان و با همکاری هیات خدام الزهرا(س) از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای خدمت رسانی به سیل زدگان می باشد.

فیصلی از کلیه بازرگانان و فعالان اقتصادی خرمشهر خواست با توجه به وخامت اوضاع مردم سیل زده خوزستان با کمک های خود بیش از پیش وارد صحنه شوند.

انتهای پیام/ د

کمک به مردم سیل زده خوزستان

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.