در نشست خبری دومین نمایشگاه تخصصی هتلداری مطرح شد؛

ساخت ۲ هتل بزرگ در شهر آفتاب/زمان برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی هتلداری اعلام شد

اسماعیلی نماینده مجموعه شهر آفتاب گفت:قصد ساخت ۲ هتل بزرگ در شهر آفتاب داریم که از فعالان عرصه هتلداری دعوت به سرمایه گذاری می‌کنم.

ساخت ۲ هتل بزرگ در شهر آفتاب/زمان برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی هتلداری اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن اسدی مدیر کل دفتر تسهیلات و تامین منابع سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دومین نمایشگاه تخصصی هتلداری که امروز (چهارشنبه) در هتل هویزه برگزار شد،گفت:دومین نمایشگاه تخصصی هتلداری از سوم تا پنجم اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار می‌شود. اگر امروز صنعت گردشگری در جهان به عنوان سومین صنعت شناخته می‌شود باید زیرساخت‌های آن  در کشور فراهم شود. ما در دومین نمایشگاه تخصصی هتلداری تلاش می‌کنیم به استانداردی که جای آن در کشور خالی است برسیم و یا به آن نزدیک شویم.

وی تفاوت استاندارد‌های کشوری با جهانی را دلیل نبود سرمایه گذاری چشمگیر جهانی در صنعت هتلداری کشور دانست و اظهار کرد:البته کشور‌های دیگر در نمایشگاه ما مشارکت می کنند.

اسماعیلی مدیر اجرایی مجموعه شهر آفتاب با اشاره به سابقه شکل گیری شهر آفتاب گفت:هنوز برخی از بخش‌های مجموعه شهر آفتاب شکل نگرفته اند و ما می خواهیم ۲هتل بزرگ را در شهر آفتاب بسازیم که همینجا از فعالان عرصه هتلداری دعوت می کنم که در این مجموعه سرمایه گذاری کنند.

کاهش ۲۱ درصدی فروش هتل‌ها در کشور

کمری  مدیرعامل گروه هتل‌های کوثر نیز پس از بیان اینکه اگرچه امسال در ایام نوروز هتل‌ها با کاهش۲۱درصدی فروش مواجه شده اند اما گروه هتل‌های کوثر ۵درصد افزایس فروش داشت، گفت:ارتباط مداوم با مشتری‌های هتل‌های کوثر یکی از دلایل این امر بود.

کوکب زاده برگزارکننده نمایشگاه گفت:نمایشگاه‌تخصصی هتلداری از نظر متراژ نسبت به سال گذشته ۳۵درصد افزایش داشته، اما از نظر من از لحاظ کیفیت۷۰درصد افزایش داشته است.

گفتنی است حدود۵۰غرفه در نمایشگاه وجود دارد و در این نمایشگاه علاوه بر ایران و نمایندگی‌های ایرانی، کشورهای ایتالیا، سوئیس، آلمان، مالزی، چین و آفریقای جنوبی حضور دارند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار