پیامک‌های دریافتی ۹۸/۰۱/۲۱

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و یکم فروردین ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

2322...0935: لطفاً پیگیری بفرمایید چرا سایپا و ایران خودرو بابت اختلاف ۱۵ درصدی بیمه ثالث سال ۹۷ و ۹۸ مبلغ ۴۴۰ هزار تومان از خریداران دریافت می کنند!

 

1764...0913: سلام دولت که یارانه بگیران پردرآمد را حذف می کند. کسی که قبلا انصراف داده و الان به آن پول احتیاج داره به یارانه بگیران اضافه می‌کنه؟

 

5453...0937: با سلام. لطفا در رابطه با شروع به کار وتامین اعتبار آزمون استخدامی قوه قضاییه که در سال ۹۶ برگزار شده وتمامی مراحل ان تمام شده گزارشی تهیه فرمایید

 

1924...0913: سلام چرا شما پیگیر سودسهام کارمندان نمی شوید؟ 

 

5127...0914: سلام،دلالان بازار اقدام به احتکار و گران کردن برنج روغن مرغ قند شکر،و کالاهای اساسی در ارومیه می‌کنند لطفا رسیدگی کنید..

 

4265...0933: باعرض سلام وخسته نباشید بنده از روستای پلبند، شهرستان تایباد، استان خراسان رضوی هستم. تمام سدهای ایران سرریز شده چرا جلوی پرآب شدن سدروستای ماکه سد شهید دهقان نام دارد را می‌گیرن، اگراین سد، آب کامل شود ،چندسال کفاف کشاوزی این روستا رو می‌دهد.

 

47461...0914: من کارگر فصلی هستم با این گرانی با این کم کاری نمی تونم زندگی را بچرخونم و بیمه ی کار ساختمان هستم قادر به واریز بیمه نیستم خیلی گران شده خواهش می کنم به ما رسیدگی کنید ممنونم از لطفتون

 

3631...0915: سبدکالای یک میلیون نفرشناسائی شده توسط وزارت رفاه که قرا بود بعد از عید پرداخت شود، پرداخت نشده لطفا پیگیری نمائید

 

5929...0918: الان سال ۹۸ است،پاداش بازنشسته های سال ( ۹۷ ) منابع طبیعی کی پرداخت می شود ؟

 

8604...0913: سلام خسته نباشید من شمس الله فصاحت جانباز 5درصد هستم از برج 7 سال گذشته فاکتور درمان پزشکی را به بنیاد شهید تحویل داده ام ولی پرداخت نشده لطفا شما به گوش مسئولین برسانید

 

6861...0913: با سلام اکثر ماشین های x22شرکت مدیران خودرو دارای نشتی آب و نقص فنی در سسیتم رادیاتور داشته ومتاسفانه نمایندگی های پس از فروش به بهانه نداشتن رادیاتور پاسخگو نیستن .لطفا پیگیری فرمایید .

 

1811...0915: سلام جواب آزمون استخدامی دستگاهای دولتی کی اعلام می شود؟

 

9125...0939: باعرض سلام و خسته نباشید بنده به نمایندگی از طرف کارگران پیمانی شهرداری که حقوق برج12 سال97 را هنوز دریافت نکردیم وسنوات سال 96 به بعد را طلبکاریم لطفا رسیدگی کنید.

 

1877...0918: دربرج ۹ /۹۶ از ایران خودرو یک خودرو از خانواده دنا خریداری کردم موعد تحویل ۹۷/۶ بود ولی تحویل نشد بعد از کلی انتظار در تاریخ۹۷/۱۲ مابقی را پرداختم کردم البته گفتند فقط دنا معمولی موجود است قطعه نداریم به ناچار قبول کردم و قرار بعداز ۲ ماه تحویل شود ولی حالا مبلغ ۴۸۰۰۰۰ هزار تومان میگن بریز تا ماشین تحویل بدیم ما به التفاوت بیمه وپلاک این کران فروشی نیست؟

 

1658...0914: سلام امروز در آذربایجان غربی شهرستان نقده پیاز کیلویی  14 هزارتومان هست لطفا دولت رسیدگی کند.

 

8892...0937: سلام شرکت سایپا تحویل خودروهای پراید و تیبا فروش فوری اسفند۹۷ را منوط به پرداخت مبلغ ۴۴۰ هزار تومان تحت عنوان افزایش ۱۵ درصدی الحاقیه حق بیمه سال ۹۸ کرده است.لطفا این موضوع و ملاک این افزایش قیمت را پیگیری بفرمایید.

 

5817...0918: با سلام و عرض ادب.از سرآسیاب ملارد از توابع تهران پیام میدم من ساکن خیابان ورزش انتهای خیابان کاشانی هستم می خواستم پیگیری کنید که چرا شهرداری ملارد برای خدمات شهری این منطقه رسیدگی نمی کند چرا خیابان های این منطقه پر از زباله و بدون خدمات است چرا حتی یک نهال جهت فضای سبز ندارد ؛ خواهش میکنم رسیدگی کنید.

 

3083...0990: سلام چراقیمت خودروهای داخلی پایین نمیاد  گزارشی تهیه کنید .

 

8380...0911: سلام:لطفا از اعلام نتایج ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرای گزارش تهیه کنید!

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابک از کرمانشاه
۱۹:۵۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
چرا مهندسین دارای صلاحیت طراحی و نظارت نظام مهندسی که از وزارت راه و شهرسازی صلاحیت گرفتن حق بیمه 27درصدی پرداخت کن، چرا این قشر که اکثرشون کم درآمد هستن نباید از حداقل امتیاز بیمه برخوردار باشند چرا ارزش مهندسین این کشور در حد یک کارگر ساختمانی نباید باشد الان حق بیمه مهندسین و درآمدشون را با تمامی مشاغل مقایسه کنید می بینید از هیچ ارزشی در این کشور برخوردار نیستن. لطفا و خواهشمندم از وزیر محترم راه و شهرسازی پیگیری کنید .
آخرین اخبار