بیانیه بانک‌ها درپی تحریم اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بانک‌ها درپی جدیدترین تحریم ایران از سوی آمریکا بیانیه مشترکی منتشر کردند.

بیانیه بانک‌ها درپی تحریم اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از صداو سیما، درپی تحریم اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی آمریکا، بانک‌ها بیانیه مشترکی منتشر کردند که متن آن به شرح زیر است:

نظام جمهوری اسلامی، نظام ارزشمند مقاومت متکی به مکتب الهی و ارزش‌های انسانی است که در برابر دشمنان صف کشیده مردم شریف ایران اسلامی از آرمان‌های خود با قدرت دفاع می‌کند. بی شک، یکی از ارکان اصلی مقاومت در طول عمر با برکت نظام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که به تعبیر امام راحل «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود».


بیشتر بخوانید: اقدام آمریکا در رابطه با سپاه، نشانه شکست سیاست فشار علیه ملت ایران است


اکنون که رژیم مستبد آمریکای جهانخوار به عنوان دشمن قسم خورده این مرز و بوم، به دلیل شدت عصبانیت از ناکامی‌های متعدد در رسیدن به اهداف شوم خود، از آخرین تیر‌های ترکش خویش استفاده کرده و با نابخردی تمام و زیر پا گذاشتن تمامی قوانین و مناسبات بین المللی، نهاد رسمی و ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست جعلی و بی اعتبار تروریسم خود قرارداده است.

مدیران و کارکنان نظام بانکی کشور که پیش از بسیاری از سازمان‌ها، طعم ناگوار محدودیت‌های ظالمانه و تحریم‌ها راه حتی در انتقال کمک‌های مردمی ایرانیان خارج از کشور و انسان دوستانه دنیا به سیل زدگان حادثه اخیره چشیده و علیرغم تمامی محدودیت‌های بین المللی تلاش کرده تا نقش گره گشایی از مسائل اقتصادی و گردش مالی کشور را با تمام توان ایفا کند.

اقدام اخیر دولت و رژیم ستمگر آمریکا را محکوم کرده و حمایت کامل خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نقش موثر و سازنده آن در برقراری امنیت و آرامش کشور و منطقه، اعلام داشته و مزید توفیقات فرماندهان و نیرو‌های ایثارگر سپاهی تحت فرماندهی مقام معظم رهبری و فرمانده معزز کل قوا را از خداوند متعال خواستار است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بانک ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار