شوخی که موجب دستگیری فوتبالیست معروف ایرانی حین پرواز شد! +فیلم

میهمان برنامه اختیاریه از شوخی یک بازیکن معروف حین پرواز صحبت کرد که بسیار دردسرساز شد.

شوخی که موجب دستگیری فوتبالیست معروف ایرانی حین پزواز شد! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن پیشکسوت تیم ملی ایران تاکنون برای تیم‌های مختلفی از جمله پرسپولیس، داماش، استقلال، استیل آذین و غیره بازی کرده است. او به دلیل بازی در تیم‌های پرسپولیس و استقلال وارد حاشیه‌های بسیاری شد که البته به گفته خودش رفتنش به پرسپوولیس اشتباه بود و نباید با استقلال خداحافظی کرد.


بیشتر بخوانید:زندگی نامه علیرضا نیکبخت واحدی


نیکبخت در زمانی که علی دایی سکاندار تیم ملی بود بنا بر دلایلی از تیم ملی اخراج و از پوشیدن لباس این تیم محروم شد. اما بازگشت دوباره‌اش به دنیای فوتبال پس از چند سال را مدیون فرهاد کاظمی می‌داند. در ادامه صحبت‌های جالب نیکبخت در برنامه اختیاریه پیرامون ماجرای شوخی که موجب دستگیری فوتبالیست معروف ایرانی حین پرواز شد را می شنوید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
چقدر خودش را مهم جلوه میده .... توجه کردید میگه همه ایران اطلاع دارن که من ( نیکبخت واحدی ) از هواپیما میترسم..... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من یک شهروند شامل همه مردم ایران هستم ولی از این موضوع اطلاع نداشتم و یادم خواهد رفت ترس از هواپیما نیکبخت را ..... بدبخت خیلی خودش را مهم جلوه میده . خخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۲ فروردين ۱۳۹۸
وقتی بی سوادها مشهور میشن یا سلبریتی میشن این اتفاقات هم میفته باید عادت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
میثم.
۱۸:۴۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۸
خیلی جالب بود..کاش بجای این پولهای زیاد که به بازیکن ها میدن حداقل پرواز چارتر بگیرن که دیگه نیازی به بگیر و ببند نباشه چون مسافر غیر فوتبالی دراون پرواز بوده و این مسائل به وجود اومد.