۷ نماینده از ایران در میان برترین‌های لیگ قهرمانان آسیا

هفت بازیکن از ۳ تیم فوتبال باشگاهی ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، در جمع برترین‌ها دیده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان بازی‌های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، صفحه رسمی این مسابقات، با بررسی بازی‌های انجام شده تا هفته سوم، ۱۰ بازیکن برتر در زمینه‌های مختلف را انتخاب کرده است که نام ۵ بازیکن از تیم‌های ایرانی هم در بین آن‌ها به چشم می‌خورد.

در بخش بیشترین نجات دروازه یا «سیو»، علیرضا بیرانوند از پرسپولیس با ۱۱ مهار در رتبه هفتم جای گرفته است.

در این بخش خالد عیسی از العین با ۱۹ سیو اول است.

در بخش بیشترین دفع توپ ایران دو نماینده دارد. شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس با ۲۴ دفع توپ در رتبه دوم جای گرفته و پژمان منتظری از استقلال با ۲۲ دفع توپ ر رتبه پنجم قرار دارد. در این بخش عبداله جاسم از الوصل امارات با ۲۷ دفع توپ اول است.

در بخش بیشترین خلق موقعیت، آیاندا پاتوسی هافبک استقلال تهران با ۱۰ ایجاد موقعیت در رتبه هفتم جای گرفته است. در این بخش جلال الدین ماشاریپوف از پاختاکور با ۱۳ خلق موقعیت اول است.

در بخش بیشترین سانتر، محمد رضا حسینی از ذوب آهن با ۲۵ سانتر در جای پنجم ایستاده است. در این بخش هم جلال الدین ماشاریپوف از پاختاکور با ۳۲ سانتر اول است.

در بخش بیشترین پاس گل هم کریستین اوساگونا و حمید ملکی از ذوب آهن و پاتوسی از استقلال هر یک با ۲ پاس گل به ترتیب در رتبه‌های چهارم، هشتم و ششم جای دارند. در این بخش سسینیا از دائجو با ۳ پاس گل اول است.


بیشتر بخوانید:

 بازتاب پیروزی پرسپولیس مقابل الاهلی در رسانه عربی

شفر: الهلال از بهترین تیم‌های قاره است

منتظری: باید مقابل الهلال باهوش بازی کنیم


انتهای پیام/

نام ایرانی‌ها در میان برترین‌های لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار