ارسال کانکس برای تشکیل کلاس‌های درس به لرستان

رئیس آموزش و پرورش منطقه کوهپایه از ارسال یک عدد کانکس به مناطق سیل زده استان لرستان جهت کمک به تشکیل کلاسهای درس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید صدری رئیس آموزش و پرورش منطقه کوهپایه گفت: روند آموزشی و تربیتی دانش آموزان نباید تحت تاثیر عوامل بحرانی قرار گرفته و مختل شود، از این رو کانکسی را به جهت تشکیل کلاس درس به استان سیل زده لرستان ارسال کردیم تا در فاصله بازسازی و ترمیم مدارس، روند آموزشی دانش آموزان تا حد امکان ادامه پیدا کند.

سعید صدری اظهار کرد:جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی آموزش و پرورش منطقه کوهپایه به مناطق سیل زده همچنان ادامه دارد و تا چند روز دیگر به یاری خداوند، فرهنگیان، معلمان و دانش آموزان منطقه کوهپایه هر آن چه در توان داریم را دوباره جمع آوری و ارسال می کنیم.

وی بیان کرد:ارزش تقریبی کانکس ارسالی ۵۰۰ میلیون ریال بوده که دو روز پیش ارسال و هم اکنون در منطقه سیل زده استان لرستان مستقر شده است، در ادامه کمک‌ها به مناطق سیل زده دست همه خیرین محترم را به گرمی می‌فشاریم و از همه آن‌ها می‌خواهیم تا بار دیگر دست به دست هم داده و اجازه ندهیم بحران‌های موجود لطمه‌ای به سطح علمی و پیشرفت فرهنگی مناطق سیل زده وارد نماید.

انتهای پیام/م

 

کمک رسانی آموزش وپرورش منطقه کوهپایه به مناطق سیل زده استان لرستان

برچسب ها: آموزش و پرورش ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.