تهیه کننده «دیدن این فیلم جرم است» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برای اکران نوروزی هرچه توان داشتیم، خرج کردیم/ تا فیلم را روی پرده نبینم، مجوز‌ها را باور نمی‌کنم!

شفاه تهیه کننده فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم حرف زد.

برای اکران نوروزی هرچه توان داشتیم خرج کردیم/ تا فیلم را روی پرده نبینم مجوزها را باور نمی کنممحمدرضا شفاه تهیه کننده فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نیز حضور داشت، درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم و نبودن آن در بین فیلم های اکران نوروزی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ما و حوزه هنری به دلیل معادلات موجود سینمایی و پیش بینی هایی که انجام داده بودیم، تمایل داشتیم در اکران نوروز حاضر باشیم؛ اما دوستان به هر نحوی از حضور ما در جدول اکران نوروز جلوگیری کردند.

شفاه درباره خبر توقیف این فیلم و عدم صدور پروانه نمایش آن بیان کرد: حالا کلمه اسم توقیف نمی توان روی آن گذاشت؛ اما از اکران فیلم ما جلوگیری شد. اینکه به فیلم ما مجوز داده نمی شود و سرنوشت اکران آن را در هاله  ای از ابهام قرر می دهند، یک نوعی از توقیف است اما به شکل محترمانه تر. ما تلاش خود را انجام دادیم که در میان فیلم های نوروز قرار داشته باشیم؛ اما از حضور ما ممانعت به عمل آمد.

وی ادامه داد: درباره اکران فیلم به ما گفته شده است که مشکلی پیش نخواهد آمد؛ اما تا زمانی که من فیلم را روی پرده سینما نبینم به این مجوزها باور ندارم.

تهیه کننده فیلم «دیدن این فیلم جرم است» همچنین تصریح کرد: فکر می کنم اگر فیلم ما در اکران نوروز قرار می گرفت، می توانست با فیلم‌های حال حاضر جدول اکران نوروزی به رقابت بپردازد و فروش خوبی را رقم بزند. ما خودمان را برای اکران ویژه ایام عید آماده کرده بودیم و پیش بینی هایمان هم رقابت با همین فیلم های روی پرده بود و احساس می کردیم که توان رقابت را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه مخاطب این فیلم قشر دانشگاهی و جوانان فعال عدالت خواه هستند، عنوان کرد: ترجیح ما این است که فیلم را در زمانی به اکران برسانیم که دانشگاه ها و مراکز آموزشی دایر است؛ زیرا جامعه هدف مخاطبان ما جوانان و قشر فعال دانشجوست. می دانم که برای اکران فیلم در زمان های دیگر سال کار سختی در پیش خواهیم داشت؛ اما همه تلاش خود را برای بهتر اکران شدن فیلم به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار