ماجرای دلخوری حمید گودرزی از گلزار چه بود؟

بازیگر سریال بر سر دوراهی به شرح حقیقت آنچه به عنوان دلخوری او از مجری برنده باش در فضای مجازی پخش شده بود، پرداخت.

حقیقت ماجرای دلخوری حمید گودرزی از گلزار چه بود؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  حمید گودرزی بازیگر مجموعه تلویزیونی بر سر دوراهی طی یک گفتگو درباره آنچه به عنوان دلخوری او از محمدرضا گلزار در فضای مجازی پخش شده بود، توضیحاتی ارائه داد.

*آقای گودرزی قبلاً هم با برخی از مجریان تلویزیونی درباره حضور بازیگران به عنوان مجری تلویزیون صحبت کردیم. آیا خود شما موافق هستید بازیگران و هنرپیشه‌های سینمایی ما مجری کارهای تلویزیونی باشند؟

من می گویم تا وقتی کار را خوب انجام دهند اشکالی ندارد. یک زمانی محمد سلوکی، شهاب حسینی، صابر ابر، مهدی سلوکی و... همه مجری بودند و بازی کردند یا سریال و یا سینمایی. ما حرفی زدیم برخی‌هایشان بد بودند و کمتر مجری، بازیگر موفقی شد. البته که شهاب حسینی و صابر ابر موفق بودند. از این طرف هم بازیگری بیاید و مجری خوبی نباشد هم موفق نخواهد بود. ناگفته نماند که در این میان بعضی از دوستان هم بد بازی می‌کنند، هم بد اجرا می‌کنند و هم بد می‌خوانند و همه این چیزها هست و خیلی هم طرفدار دارند.

یک حاشیه دیگر از شما در فضای مجازی و رسانه‌ای دست به دست و آن ری‌اکشن لحظه جایزه گرفتن محمدرضا گلزار در جشنواره جام جم بود. دوربین جلوی صورت شما بود و محمدرضا گلزار جایزه گرفت همه گفتند ناراحت شده‌اید...

حمید گودرزی(بازیگر- نقش حامد): ناراحتی من به خاطر محمدرضا گلزار نبود و ما با هم دوست هستیم. یک بنده خدایی راجع به مستند ایرانگرد صحبت می‌کرد و آن ری‌اکشن ناراحتی آن زمان بود. یک شیطنتی رخ داد. این صحبت‌کردن مطول آن فرد برگزیده مرا ناراحت کرد ولی به اشتباه گفتند ناراحتی بابت محمدرضا گلزار است. برای من این چیزها مهم نیست؛ مهم این است که در تلویزیون یک مسابقه‌ای اجرا کردم و اگر بخواهند دوباره هستم. و اصلا مدلی که مجری باشم نیست و امکان ندارد هرجا و هر نوع برنامه‌ای بگویند، اجرا کنم. یک کار با بهروز افخمی در برنامه «هفت» داشتم و «تحویل سال» و «شب یلدا» به عنوان مجری حضور داشتم. برنامه «پنج ستاره» هم به این علت که یک مسابقه دیگری در شبکه سه هم روی آنتن می‌رود جذبم کرد مجری این مسابقه بشوم.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

توضیحات گودرزی درباره یک شایعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۰:۱۲ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
واقعا من هم نظرم همینه از آقای گلزار از وقتی راهنمایی بودم یه مدل نقش، یه مدل حرف زدن، یه مدل راه رفتن و... دیدم فقط درک نمیکنم چجوری انقدر طرفدار پیدا کرد. این همه بازیگر خوب و درجه یک داریم که هم واقعا بازیگرند هم با سابقه تر از آقای گلزارند هم خوش چهره هستند که حالا اسم نمی برم همه میشناسید
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۹:۰۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
نظر آقا محسن بسیار متین هست همچنین باید اضافه کنم که ملت ایران رو عادت دادن به دیدن فیلمهای پر از تنش، غم وغصه و برشی از سیستمهای خشن اجتماعی که باعث شده دیدن فیلمهای هندی-ایرانی گلزار براشون جذاب وخوب به نظر میرسه.
امیدوارم فیلم سازهای ایرانی بتونن سبک شاد و مفرح ، و فانتزی سازی رو به سینمای ایران هدیه بدن.
هجو گویی، شوخی های تلخ و گاها بد ، بی احترامی و مسخره کردن همدیگه تو سینمای کمدی ایران و حتی مجالس تلوزیونی مثه خندوانه یا دورهمی بعضی اوقات زننده وحاشیه ساز شده و نتونسته کمکی به این قضیه بکنه.
اهالی سینما ، فیلم شاد و مفرح را با سینمای کمدی، فانتزی اشتباه گرفتند.
دقیقتر بگم شما بعد از اتمام فیلمهای به اصطلاح شاد ایرانی چه برای کودک و چه برای بزرگسالش هیچ وقت احساس شادی و دریافت انرژی نمیکنید همیشه یه تلخی خاصی تو فیلمهای ایرانی هست که البته در فیلمهای فاقد محتوای آقای گلزار این تلخی خیلی کمتر دیده میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
این ک میگ مسابقه رایگان ..
عجب پس اول پول میگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۳۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
واقعا باید ب حال بعضی ها تاسف خورد ک گلزار شده قهرمان زندگیشون.....آخه این ادم تا حالا ی نقش سخت ک نه حتی نسبتا سخت بازی کرده؟این بشر ن بازیگر خوبیه ن مجری خوبی و نه خواننده ی خوبی........تو این مسابقه هم ک دوکان بازار باز کردن...برای شرکت تو مسابقه هم ک باید حداقل ۲ یا ۳ میلیون سوال بخری......
آخرین اخبار