آخرین اطلاعات از وضعیت ترافیکی در استان فارس/ترافیک نیمه سنگین از دوراهی کوهمره سرخی تا ورودی شیراز

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس گفت: از دوراهی کوهمره سرخی تا ورودی شیراز ترافیک نیمه سنگین است.

احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به اینکه بارش باران در برخی محور‌های استان، اظهار کرد: در حال حاضر از دوراهی کوهمره سرخی تا ورودی شیراز ترافیک نیمه سنگین است.

وی تصریح کرد: سایر محور‌های مواصلاتی استان باز و تردد در آن‌ها به صورت روان و عادی در جریان است.

همچنین آزادی مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به هشدار هواشناسی فارس، درخصوص بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق، برخی نقاط بارش تگرگ، وزش باد شدید موقتی، سیلابی شدن مسیل‌ها بویژه در غرب، مرکز، شمال، شرق و جنوب فارس، بیان کرد: مدیریت بحران استانداری فارس به علت شدت و میزان قابل ملاحظه بارش‌ها و پیامد آن آبگرفتگی و سیلاب و با توجه به شرایط خاص احتمالی خواستار تمهیدات لازم از سوی همه دستگاه‌ها و سازمان‌های خدمات رسان برای آمادگی در خصوص وضعیت جوی شده است.

وی ادامه داد: شهروندان، روستائیان، عشایر، دامداران و کشاورزان از تردد، توقف و تجمع در مناطق کوهستانی، اطراف و حاشیه رودخانه‌ها، سدها، آبگیرها، مسیل ها، اتراق و چرای دام خودداری کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس اضافه کرد: شهروندان اصول ایمنی در جاده‌ها را رعایت کرده و همکاری لازم را با نیرو‌های امدادی، راهداری‌ها و پلیس راه داشته باشند.

انتهای پیام/چ

وضعیت راه های استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار