ساخت سیل بند برای شهرک های صنعتی خرمشهر

مدیر توسعه نواحی صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند گفت : احداث سیل بند برای سایت صنعتی و شهرک صنعتی خرمشهر به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،رضا صلبوخی مدیر توسعه نواحی صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: احداث سیل بند به طول ۱۵ کیلومتر و ارتفاع چهار متر توسط ۱۲ دستگاه لودر، ۱۰ بیل مکانیکی، ۲۰ کمپرسی، ۱۰۰ نفر نیروی انسانی و در مدت زمان ۷۲ ساعت با حجم خاکریزی ۲۱۰ هزار متر مکعب در حال ساخت می‌باشد.

وی که پیش‌تر از ایمن بودن سایت‌های صنعتی آبادان و خرمشهر خبر داده بود افزود: پیشگیری لازم و حداکثری برای ایمن سازی سایت‌های صنعتی خرمشهر و آبادان صورت گرفته و تاکنون هیچگونه خسارتی گزارش نشده است، البته تهدید همیشه وجود دارد، اما نگرانی خاصی در این زمینه که سیل به سایت‌های صنعتی و تاسیسات آبادان و خرمشهر آسیب برساند نداریم.

مدیر توسعه نواحی صنعتی وضعیت سایت‌های صنعتی منطقه آزاد اروند را در صورت وقوع سیل در این منطقه تشریح کرد و با تاکید بر این‌که تمهیدات لازم برای مقابله با سیل در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر اندیشیده شده است، ادامه داد: از زمانی که بارندگی‌ها آغاز و موضوع سیل در خوزستان مطرح شد پیشگیری‌های لازم صورت گرفت.

صلبوخی افزود: نیرو‌های خدمات شهری و اجراییات سایت صنعتی نیز به صورت مداوم در حال سرکشی و پایش وضعیت سطوح آب در مجاورت کارون، بهمنشیر و کانال ژیان هستند.

وی با بیان این‌که مدیریت توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند در شرایط فعلی در دو جبهه فعالیت می‌کند، ادامه داد: جبهه نخست بحث سایت‌های صنعتی است؛ که باید مراقبت‌های لازم صورت گیرد و بحث دیگر کمک به ستاد‌های بحران است.

مدیر توسعه نواحی صنعتی وضعیت سایت‌های صنعتی منطقه آزاد اروند خدمات رسانی در روستا‌های زویدات، حفار، منیعات، تقویت سیل بند این مناطق و کمک به معاونت فنی و امورزیربنایی در روستا‌های غرب کارون را از جمله اقدامات این مدیریت برشمرد.

انتهای پیام / د

احداث سیل بند برای سایت صنعتی و شهرک صنعتی

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.