هشت هزار هكتار از اراضی كشاورزی شهرستان هرسین خسارت داشته است

فرماندار شهرستان هرسین گفت : در سیل اخیر شهرستان هرسين ، هشت هزار هكتار از اراضی كشاورزی این شهرستان خسارت داشته است که نیازمند توجه ویژه است .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین گفت : در سیل اخیر شهرستان هرسين ، هشت هزار هكتار از اراضی كشاورزی این شهرستان خسارت داشته است که نیازمند توجه ویژه است.

وی گفت : بر آورد خسارات حاصله از بارشهای هفته های گذشته که منجر به سیل و آسیب به ۱۶ روستای شهرستان هرسین شد مبلغی بالغ بر يكصد ميليارد تومان است که این خسارات در بخش هاي كشاورزي، دام، منازل شخصي، اماكن اداري و زير ساخت هاي خدماتي بوده است مدیران و کاکنان دستگاه های اداری پس از انجام اقدامات کارشناسی و ارسال به فرمانداری، همه موارد را پس از بررسی به استانداری اعلام نموده ایم .

وی در ادامه افزود: همه مسئولین از جمله بازوند استاندار ، حاج حسن سلیمانی نماینده دلسوز و کاردان ، مقامات کشوری و لشکری ، در روزهای بحرانی واقعا جسماً و روحاً كنار مردم بوديم که بتوانیم در بحران پیش آمده کمترین آسیب را به شهرستان برسد .

 شاه ابادی با ابراز تشکر از مردم و رسانه ها بیان کرد : مردم به بهترین شکل ممکن با مسئولین همکاری نمودند و خدا را شاکرم که اعتماد به هشدارهای ما باعث شد کمترین خسارت متوجه هم شهرستانهای عزیزمان شود .

امروز رسانه ها واقعاً مهمترین بازوی کار مدیریتی هستند که خبرگزاری های شهرستان به خوبی در کنار ما بودند و از طریق رسانه ها مقامات استاني و كشوري متوجه شهرستان هرسین شدند که بر خود لازم میدانم از این عزیزان کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم .

 

 

انتهای پیام/د

اراضی كشاورزی این شهرستان خسارت داشته است که نیازمند توجه ویژه است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار