معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان:

توزیع هزار سری لوازم خانگی میان سیل زدگان / فعالیت ۳ موکب اربعین گیلان در مناطق سیل‌زده کشور

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس از توزیع هزار سری لوازم خانگی به ارزش تقریبی هر کدام ۱۵ میلیون تومان میان هموطنان سیل‌زده کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ پاسدار حسین مصطفی‌پور، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: سپاه قدس استان هزار سری لوازم خانگی شامل ۷ قلم کالای اساسی از قبیل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، بخاری، پتو، فرش و موکت به ارزش تقریبی هر کدام ۱۵ میلیون تومان را بین سیل‌زدگان توزیع می‌کند.

وی، با بیان اینکه کمک‌رسانی به سیل‌زدگان دو استان گلستان و مازندران در اوایل ایام نوروز آغاز شده است افزود: سپاه قدس گیلان در نخستین روز‌های بروز حادثه سیل فعالیت‌های خود را برای برپایی ستاد‌های جمع‌آوری کالا و اقلام مورد نیاز مردم مناطق سیل‌زده شروع کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان، از استقرار نیرو‌های امدادی سپاه قدس استان در یکی از شهر‌های معین استان مازندران خبر داد و گفت: در استان گلستان نیز ستاد‌ها و پایگاه‌های سپاه فعال شدند همچنین ایستگاه‌های ما نیز در سرتاسر گیلان برای دریافت کمک‌های مردم خیر استان فعال است.

سرهنگ پاسدار حسین مصطفی‌پور، با بیان اینکه علاوه بر کمک‌های مردمی تشکیلات سپاه قدس گیلان نیز اقلام و کالا‌هایی را تهیه و به مناطق سیل‌زده کشور اعزام کرده است، افزود: در همان روز‌های نخست وقوع سیلاب ۱۰ کامیون حاوی کالا‌های اساسی مردم از طرف سپاه قدس گیلان عازم استان گلستان شد.

وی، از اعزام ۳۰ کامیون حاوی کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده از سوی جمعیت هلال احمر، کمیته امداد و سپاه قدس گیلان به مناطق مختلف کشور خبر داد و گفت: این بخش از کمک‌ها که شامل اقلام مورد نیاز زندگی بودند در روز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار به استان‌های سیل‌زده ارسال شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، از آغاز به‌کار ۳ موکب اربعین گیلان در مناطق سیل‌زده کشور خبر داد و افزود: به دستور سردار حاج قاسم سلیمانی، این موکب‌ها در راستای خدمات رسانی و برای تهیه و توزیع غذای گرم بین مردم راه اندازی شده است.

سرهنگ پاسدار حسین مصطفی‌پور، به اعزام دو نانوایی سیار به مناطق سیل‌زده کشور و تهیه و توزیع ۱۰ هزار غذای گرم میان سیل‌زدگان اشاره و تصریح کرد: با هگاهنگی‌های انجام شده قصد داریم موکب‌های اربعین گیلان را برای خدمت به مردم در سوسنگرد خوزستان و استان لرستان نیز مستقر کنیم.

 

انتهای پیام/م.ع

هزار سری لوازم خانگی میان سیل زدگان توزیع می‌شود

برچسب ها: سپاه ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.