دانلود CATS: Crash Arena Turbo Stars 2.19 - بازی آنلاین مبارزه ربات‌ها برای اندروید

در بازی CATS: Crash Arena Turbo Stars 2.19 با ساخت ربات‌های جنگجو به مصاف دیگر کاربران آنلاین در سراسر دنیا خواهید رفت.

دانلود CATS: Crash Arena Turbo Stars 2.19 بازی آنلاین مبارزه ربات‌ها برای اندرویدبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از محبوب‌ترین نرم افزار‌های تولید شده برای تلفن‌های همراه بازی‌ها هستند. شرکت‌های تولید کننده از اولین مدل‌های تلفن همراه ساخته شده، در تلاش بودند تا بازی‌های مختلف را در تلفن همراه جای دهند. این بازی‌ها هرچند بسیار ساده بودند و در مواردی مانند بازی مار معروف تنها به چند نقطه و یک خط منتهی می‌شد، اما به یکی از سرگرم کننده‌ترین کارهای روزانه افراد تبدیل شدند و بخش زیادی از اوقات فراغت انسان‌ها رو در بر گرفتند.

با گذر زمان بازی‌ها بسیار پیشرفت کردند و از نظر گرافیگ و گیم‌پلی رشد چشمگیری داشتند. از طرفی با گسترش و افزایش سرعت اینترنت همراه، شرکت‌های نرم افزاری به سمت تولید بازی‌های آنلاین قدم برداشتند و این بازی‌ها به دلیل قابلیت تقابل با کاربرانی از سراسر دنیا به زودی به یکی از محبوب‌ترین دسته‌های بازی‌های موبایل تبدیل شدند.

بازی آنلاین CATS: Crash Arena Turbo Stars تولید استودیو معروف روسی ZeptoLab است که ساخت بازی‌های محبوبی همچون بریدن طناب (Cut the Rope) و پادشاه دزدها (King of Thieves) را در کارنامه کاری خود دارد. بازی CATS یک بازی رقابتی آنلاین است که در آن هر کاربر باید با استفاده از تجهیزاتی که در طول بازی بدست می‌آورد، ربات‌هایی را ساخته و با آن به جنگ ربات دیگر کاربران برود. در این جنگ هر کاربری که توانست پیروز شود، امتیاز‌های مخصوصی گرفته و می‌تواند با استفاده از قطعات جدید، ربات قدرتمندتری را طراحی کند.

ربات‌ها به مرور زمان قوی‌تر می‌شوند و به میدان‌های مبارزه بزرگی دعوت خواهند شد. هر کاربر بسته با سطحی که دارد می‌تواند رباتش را در ترنمنت‌های مختلف و چالش‌های گوناگون شرکت دهد تا بتواند به مقام قهرمانی برسد. ظاهر این بازی ساده است اما قدرت ساخت ربات به هر شکلی که کاربر دوست دارد، یکی از مواردی است که کنار گذاشتن بازی را سخت می‌کند، همچنین علاقه به پیروزی و عبور از چالش‌های مختلف نیز از دیگر ویژگی‌های این بازی است.

بازی CATS: Crash Arena Turbo Stars با استفاده از یک محیط ساده و روان توانسته به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین در جهان تبدیل شود. این بازی در گوگل‌پلی بیش از 50 میلیون بار دانلود شده و به طور کلی بیش از 150 میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد.

دانلود CATS: Crash Arena Turbo Stars 2.19 بازی آنلاین مبارزه ربات‌ها برای اندروید

برخی از ویژگی‌ها و امکانات بازی CATS: Crash Arena Turbo Stars:

  • قابلیت طراحی ربات‌ جنگجو به همراه بهبود و ارتقاء اجزای آن
  • مبارزات جذاب با گرافیک زبا و ایجاد صحنه‌هایی خنده‌دار
  • وجود ده‌ها سلاح‌ و ابزار مختلف برای تولید ربات
  • قابلیت ایجاد گروه‌های مختلف و رقابت به صورت گروهی
  • امکان چت و ارسال پیام در گروه و پیدا کردن دوستانی تازه
  • مبارزه با کاربران آنلاین در سراسر دنیا و پیشرفت در سطوح بازی
  • پشت‌سر گذاشتن چالش‌های مختلف تا رسیدن به مقام قهرمانی

بازی CATS: Crash Arena Turbo Stars تا کنون امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی استور دریافت کرده است.

تصاویری از محیط نرم افزار CATS: Crash Arena Turbo Stars:

  
دانلود CATS: Crash Arena Turbo Stars 2.19 بازی آنلاین مبارزه ربات‌ها برای اندروید دانلود CATS: Crash Arena Turbo Stars 2.19 بازی آنلاین مبارزه ربات‌ها برای اندروید
دانلود CATS: Crash Arena Turbo Stars 2.19 بازی آنلاین مبارزه ربات‌ها برای اندروید دانلود CATS: Crash Arena Turbo Stars 2.19 بازی آنلاین مبارزه ربات‌ها برای اندروید
دانلود CATS: Crash Arena Turbo Stars 2.19 بازی آنلاین مبارزه ربات‌ها برای اندروید دانلود CATS: Crash Arena Turbo Stars 2.19 بازی آنلاین مبارزه ربات‌ها برای اندروید  
 

 

 • دانلود و مشخصات فایل

   دانلود برای اندروید     
حجم: 63 مگابايت
نسخه: 2.19
نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر

 
 
انتهای پیام/

دانلود نرم افزار CATS: Crash Arena Turbo Stars

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار