سازنده عنوان تام رایدر اعلام کرد نسخه بعدی این سری در حال ساخت است و اطلاعات آن به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

احتمال ساخت نسخه‌های بعدی عنوان تام رایدر وجود داردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان تام رایدر یکی از عناوین سبک اکشن و ماجراجویی ساخته شده توسط شرکت کور دیزاین است. اولین نسخه از این سری در سال ۱۹۹۶ عرضه شد که داستان این سری روایتگر زنی باستان شناس به نام لارا کرافت است. این باستان شناس در حین انجام کاوش‌های خود به مشکلاتی بر می‌خورد و هدف گیمر مبارزه و بر طرف کردن آن مشکلات است.

آخرین نسخه از این سری در سال ۲۰۱۸ و با نام Shadow of the Tomb Raider برای کنسول‌های PS۴، Xbox one و پلتفرم کامپیوتر منتشر شد. اما این عنوان برخلاف نسخه‌های پیشین خود نتوانست نظر بسیاری از کاربران را جلب کند و در فروش شکست خورد. از علت‌های این شکست در فروش می‌توان به وجود ایرادات در ساختار و محیط بازی اشاره کرد، اما نباید از ضعیف بودن داستان از طرفی و از طرف دیگر منتشر شدن بازی‌هایی در رده بالاتر در زمان انتشار این بازی غافل شد.

احتمال ساخت نسخه‌های بعدی عنوان تام رایدر وجود دارد
داستان آخرین نسخه روایتگر رویداد‌هایی در زمان یکسال پس از نسخه قبلی خود یعنی Rise of the Tomb Raider است. در این نسخه هم مانند تمامی نسخه‌ها شخصیت اصلی داستان همان لارا کرافت است که این بار به پرو سفر می‌کند تا از وقوع اتفاقی آخرالزمانی جلوگیری کند. در این نسخه لارا کرافت در طی حادثه‌ای اتفاقی باعث کشته شدن تعداد زیادی از مردم این منطقه می‌شود و قصد دارد این کارش را جبران کند. این اتفاق زمانی رخ داد که لارا برای مطالعات بیشتر خود درباره‌ی سازه‌ای سنگی، ناخواسته باعث فعال شدن مواد منفجره‌ای شد و تعداد زیادی از مردم کشته شدند.

سازنده عنوان تام رایدر به سایت USGamer اعلام کرد اگر قسمت بعدی سری تام رایدر را ببینید بسیار شگفت زده خواهید شد چرا که روایتگر داستانی بسیار جذاب خواهد بود. اما تنها مسئله‌ای که در این باره می‌توان بیان کرد این است که این بازی ساخته خواهد شد و نمی‌توانیم اطاعات بیشتری از این عنوان اعلام کنیم.

احتمال ساخت نسخه‌های بعدی عنوان تام رایدر وجود دارد

سازنده عنوان تام رایدر گفت این عنوان برای نسل بعدی کنسول‌ها ساخته خواهد شد و قرار است این عنوان با پیشرفت کنسول‌ها، این عنوان هم ارتقا پیدا کند. شرکت سازنده این عنوان در سال ۲۰۱۳ و همزمان باعرضه کنسول‌های Xbox one و PS4 نسخه جدید این سری را برای کنسول‌های نام برده منتشر کرد و در حال حاضر قصد دارد با معرفی نسل بعدی کنسول‌ها، نسخه جدید این سری را معرفی و عرضه کند.


بیشتر بخوانید: پرفروش‌ترین عناوین ماه مارس کنسول PS4 معرفی شدند 


انتهای پیام/

نسخه بعدی تام رایدر ساخته می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۲۰:۲۳ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
سلام اقا من مثلا باید بکدام سایت اصلی شرکت بازی تام رایدر اراع نظر وپیشنهاد بازی جدی از ای نسخه رو بدم مچکرم بازی عالیییییییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
امیدوارم که ساخته بشه
آخرین اخبار