روح‌الامینی در جمع خبرنگاران:

بازسازی مناطق سیل‌زده برنامه خانه احزاب در دوره جدید خواهد بود

رئیس جدید خانه احزاب بازسازی مناطق سیل‌زده و کمک به مردم را از جمله برنامه خانه احزاب در دوره جدید دانست.

بازسازی مناطق سیل‌زده برنامه خانه احزاب در دوره جدید خواهد بودبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحسین روح الامینی، رئیس جدید خانه احزاب در جمع خبرنگاران گفت: امروز اولین جلسه دوره هفتم بود که از سری جدید خانه احزاب در سه سال گذشته است و طبق وظیفه قانونی و اساسنامه بحث انتخابات داخلی را مدنظر قرار داده و بعد از بحث و جمع‌بندی روال گردشی که گذشته بود را تصویب کردیم.

وی ادامه داد:  در واقع فراکسیون اصولگرایان ریاست خانه احزاب را بر عهده گرفتند که این ریاست طولانی نبوده و یکساله است و دوباره به فراکسیون‌های دیگر می‌رسد.

روح الامینی تصریح کرد: بعد از بحث و بررسی در این جلسه دو نفر کاندیدا داشتیم که افراد مرا انتخاب کردند و این وظیفه را به عهده من گذاشتند.

رئیس جدید خانه احزاب خاطرنشان کرد: انشالله بتوانیم با وفاق و همدلی در این دوره جدید با تمامی توان احزاب و نخبگان سیاسی در صحنه اجتماعی و سیاسی فعال باشیم.

وی با اشاره به مشکلات مردم و حوادث غیرمترقبه‌ای همچون سیل که در آغاز سال رقم خورد، خاطرنشان کرد: ما به عنوان خانه احزاب باید در مسائل مشترکی که زیاد هم هستند، وجهه همت خود به کار گیریم و  احزاب و گروه‌های سیاسی  با همه توان خود به میدان بیایند.

رئیس جدید خانه احزاب ادامه داد: بعد از بحث و بررسی دو نفر کاندید داشتیم که افراد مرا انتخاب کردند و این وظیفه را به عهده ما گذاشتند که نه به عنوان ریاست بلکه به عنوان سخنگو انتخاب کردند. به نظر من پارلمان ریاست در مجموعه‌ای که باشگاه احزاب است و فراکسیونی اداره می‌شود، فرد انتخاب شونده یک هماهنگ کننده و سخنگوی یک تیم است. این تیم متشکل از سه فراکسیون است.

این فعال سیاسی تصریح کرد: فی المثل برای تصمیم ترامپ که یکی از نهاد‌های قانون اساسی ما را تروریست خواند، یک فصل مشترکی بین گروه‌ها و احزاب به وجود آمد و علیرغم اختلاف سلیقه‌ها و نظرات مختلفی که در مسائل داخلی کشور داشتند، اجماع کرده و این اقدام را محکوم کردند.

وی ادامه داد: به نظرم در مورد سیل و بازسازی مناطق خانه احزاب به عنوان فصل مشترک همه احزاب می‌تواند کار‌های خوبی را با همدلی و وفاق انجام دهند.

روح الامینی خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا ارتباط بین خانه احزاب و احزاب گروه‌های سیاسی را با تفرکات مختلف و نهاد‌های حاکمیتی و نخبگان و خبرگان حوزه دانشگاهی و عرصه‌های گوناگون را به صورت وسیع تری ادامه دهیم.

وی ادامه داد: احزاب هر کدام در حیطه خود هر کدام این فعالیت‌ها را دارند، اما اینکه روی نقاط اشتراک باید در جهت منافع ملی کارویژه‌هایی تعریف کنیم که این وجه آن از جمله برنامه‌های من است.

روح الامینی تصریح کرد: با توجه به اینکه عمر مسوولیت من یکساله است و تا مدت‌ها درگیر مسائل سیل هستیم وجهه همت خانه احزاب در مسائل اجتماعی همین مسئله سیل و بازسازی مناطق سیل‌زده است.

وی در پایان از ریاست سابق خانه احزاب تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد که خانه احزاب بتواند بلوغ و پختگی را در کار تیمی و انسجام در جهت منافع مردم و خدمت مردم به منصه ظهور در عرصه افکار عمومی برساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار