کاشانی: مخاطب حرف‌های من برانکو نبود / باشگاه پرسپولیس باید از هواداران و پیشکسوتان بهره ببرد

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مخاطب حرف‌های اخیر من در مورد اتکای باشگاه به فرد، خطاب به برانکو ایوانکوویچ نبود.

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اهداف باشگاه پرسپولیس در مورد تعبیر‌هایی که از صحبت‌های وی منتسب به حضور یا عدم حضور برانکو ایوانکوویچ (سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس) در تیم منتشر کرده بودند واکنش نشان داد و اظهار کرد: مخاطب  جمله "باشگاه متکی به فرد نیست و به تفکرات گروهی و جمع وابسته است" تنها برانکو ایوانکوویچ نبوده، من چه زمانی او را خطاب این جمله قرار دادم؟ خانواده پرسپولیس متکی به فرد نیست و تفکرات گروهی آن مهم است که مستقیما روی فوتبال اثر می‌گذارد و این جمله خطاب به همه کسانی است که در پرسپولیس فعالیت می‌کنند.  

باشگاه باید از سرمایه‌های اصلی اش یعنی هواداران بهره ببرد

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: باشگاه باید سازمان هواداران باشد تا مانند باشگاه‌های بزرگی، چون رئال مادرید و منچستر یونایتد بتواند از این سرمایه‌ها استفاده کنند. امیدوارم باشگاه ما سازمان یافته شود و به اهدافی که دارد دست پیدا کند. در رسیدن به این اهداف هم باید از پیشکسوتان استفاده شود و هم از هوادارانی که در سرما و گرما تیم ما را حمایت می‌کنند و دیده می‌شوند و برخی که دیده نمی‌شوند اما در کنار باشگاه هستند، هر ۲ به صورت یکسان بهره برده شود. امیدوارم ارگان‌های مختلف باشگاه تشکیلات مختلف را بسازد که نتایج خوبی در نهایت داشته باشد، مانند تیمی که در نهایت بازیکنان تیم ملی نه فقط فوتبال بلکه والیبال، کشتی و سایر رشته‌ها تحویل می‌دهند.

وی ادامه داد: ما از امروز باید برای ۵ سال آینده هدف تعیین کنیم و برای زیرساخت هایش مانند آکادمی‌ها و استادیوم‌های جدید تلاش کنیم. برای همه این اهداف نیاز به نیروی انسانی است که باشگاه به تربیت آن‌ها می‌پردازد. تربیت هزینه دارد، پس از نظر مالی باید تقویت شود تا درنهایت این مهره به هم وصل شده ما را به هدف اصلی برساند.   پس درنهایت به جمله باشگاه متکی به فرد نیست و به تفکرات گروهی و جمع وابسته است می‌رسیم.

باشگاه پرسپولیس باید از لحاظ آکادمیک پیشرفت کند

کاشانی در انتها در مورد به روز کردن عملکرد باشگاه بیان کرد: اگر باشگاه پرسپولیس از حالت تیمی خارج شود مطمئنا می‌تواند از لحاظ آکادمیک نیز پیشرفت کند، آکادمیک یعنی از علم نوین دنیا بهره گرفته شود. چه اشکال دارد پرسپولیس در علم نیز ورود کند و به حیطه پزشکی برود؟ باشگاه پرسپولیس مگر پزشک نمی‌خواهد؟ همه این‌ها با آکادمی کردن باشگاه صورت می‌گیرد تا سرمربی در نهایت از همه این زیر ساخت‌های فراهم شده بهره ببرد. حالا هنر سرمربی است که چگونه از این پتانسیل‌ها به شکل درست استفاده شود.

باید تاسیسات علمی ایجاد شود

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در انتها در مورد دعوت از پیشکسوتان  تصریح کرد: برای پیشرفت در زمینه فوتبال  باید از پیشکسوت‌هایی با بضاعت علمی بالا بهره ببریم تا در آینده موفق شویم. علم باید جایگاه مهمی داشته باشد، بنابراین در باشگاه ما نیاز است برای پیشرفت روز افزون تا تاسیسات علمی ایجاد گردد. اگر این اتفاقات بیافتد ورزشکاران جدید با جایگاه ورزش به طور اصولی آشنا خواهند شد.


بیشتر بخوانید:

عبداللهی: بردن تیم‌های عربستانی اهمیت زیادی دارد

غیبت رحمتی در تمرین استقلال/ وریا و طارق بازگشتند

مصدومیت بازیکن کلیدی استقلال رفع شد


انتهای پیام/

اظهارات جعفر کاشانی درباره باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۵ فروردين ۱۳۹۸
واقعا که
آخرین اخبار