در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

واکنش رئیس دفتر رئیس جمهور به خبر "کمبود گندم"

رئیس دفتر رئیس جمهور به اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه کشور در سال جاری با کمبود گندم مواجه است، واکنش نشان داد.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در گفت وگو با  خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه  در سال جاری با کاهش تولید گندم در کشور مواجه هستیم، اظهار کرد: خیر این موضوع را قبول ندارم، چراکه  هفته گذشته این موضوع در جلسه هیات دولت مورد بررسی قرار گرفت و وزیر جهاد کشاورزی  به صورت جدی این مسئله را رد کرد و تاکید داشت که قبول داریم در بخشی از مزارع کشاورزی ما به  گندمکاران خسارت وارد شده است، ولی در حال حاضر به علت بارندگی خوب کشت دیم مناسب بوده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه هیچ مشکلی در حوزه تهیه گندم نداریم،گفت:  امسال درباره خودکفایی در حوزه گندم همانند سال‌های گذشته عمل می کنیم  و مردم هم هیچ نگرانی در این زمینه نداشته باشند. متاسفانه این  شایعه سازی‌ها  صرفا راجع به گندم نیست؛ به طور مثال برخی‌ها می گویند که فلان  سد تخریب شده است و ...به همین خاطر بنده از مردم خواهش می کنم که  درباره مسائل مهم کشور به مطالبی که  مقامات و مسئولان رسمی کشور  از صداوسیما مطرح کرده توجه کنند.

واعظی افزود: مردم نباید  به مسائلی که در فضای مجازی مطرح  می‌شود؛ توجه کنند به این دلیل که فضای مجازی هر کسی می‌تواند مطلبی بگویید و آن مطلب  را انعکاس دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۱۱ ۲۵ فروردين ۱۳۹۸
ای خدا به داد مردم برس یه گرانی دیگر در راه است ! گقتند مشکل نداریم !!!!
Switzerland
سعید فروزان
۲۳:۲۲ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
این یعنی اعلام چراغ سبز به رانت خواران و محتکرین ، عناصر وابسته به دولتیمردان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
لطفا دولت کاری بکنه که آمریکا هی مردم ایران راتحریم نکنه؟!! چون تمام فشارها روی مردمه ودولتمردان درراحتی و آرامش به زندکی خودمشغولند؟؟!!
مگرما نیروی مردمی نداریم که دولت ازبسیجی های عراق کمک گرفته؟؟!
Germany
حبیب
۲۱:۱۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
کاش واعظی تایید می کردکه مشکل داریم درآنصورت گندم بود اماحالا کارخراب شد معلوم است که مشکل گندم خواهیم داشت. چون حرف هایشان برعکس است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
اگر امسال هم به اندازه نیاز گند داشته باشیم سال آینده نخواهد بود با این قیمت خرید فاتحه گندم کاران خوندست چه چیزی امسال دویستا تک تومنی گرون تر شده که گندم رو قیمتش دویست تومن افزایش دادن.ما کشاورزیم ، یا شاید بودیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
برای هر سطل آشغال در یک کوچه روزی به طور متوسط
20 زباله گرد سر می زند .
افزایش بی سابقه ی زباله گردها در کشور خبر از آینده ی
خوبی نمی دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
شما بهتره آمار دقیق تری بگیرید و ببینید بسیاری از این افراد از کشورهای همجوار مشغول هستند و به طور روزانه همان ها هستند که مداوم سر می زنند نه افراد جدیدتر ، در کنارشان معتادین یا ولگردان که به علت عدم همکاری و برنامه ملی توسط مردم و مسئولان حداقل دزدی و خلاف های بدتری نمی کنند و با این شیوه هم چرخه محیط زیست را از خطرات بیشتر نجات می دهند.
به علت تنبلی زائد ولصف مردم محترم که از جداکردن زباله های خشک تر خودشان هم عاجز هستند و بسیار تنبل و دائما هم غر می زنند چرا محیط زیست اینگونه و آنگونه حداقل این افراد با جدا کردن بسیاری از این مواد بازیافتی ضمن کسب درآمد حداقلی چرخه بازیافت را نیز فعال نگه می دارند زیرا شهرداری ها یا قیمت های بالایی را طلب می کنند یا پر مدعا می سوزانند یا نهایت دفن همیشگی و آلودگی بیشتر
سیاه نمایی همیشه خوب نیست واقعگرا باشیم و راه حل ها را از خودمان شروع کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
شنیده شد که عده ای از حالا در کشور دست به پیش خرید گندم
کیلویی 4000 تومان زده اند.
یعنی به گندمی که تازه سبز شده و رو زمین است
کیلویی 4000 تومان به کشاورز پرداخت کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
ما عادت کردیم هر وقت یه مقام دولتی میگه مشکل نداریم یعنی داریم !
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۵۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
در نظر این دولت همه چیز عالیه کشور هیچ مشکل خاصی نداره اگر هم داره یا نمیشه کاری کرد یا بودجه نداریم یا شاید هم تقیصر دولت قبل بوده
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۸:۳۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
با سلام نماینده های ملت حدود ۳۰۰ نفرشون نامه به اقای روحانی نوشتن که قیمت خرید گندم نباید کمتر از ۲ هزار تومان باشد ولی متاسفانه اصلا جواب نماینده هارو نداد الان کشاورزان واقعا شاید نتونن گندم را ۱۷۰۰ به دولت بفروشن چون قیمت ماشین الات و هزینه ها ۳۰۰ درصد رشد داشته و ۱۷۰۰ تومان جوابگوی تلاش کشاورزان نیست و در نتیجه خدا به دادمان برسه
Germany
ناشناس
۲۰:۴۴ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
بدبختیرا باتدبیرو امید احساس کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
ما نزدیک 290 نماینده داریم شما خودتون افزایش دادید؟
بعد از کی تا حالا این نمایندگان با هم یک نامه نوشته اند که این بار دومش باشد .
ضمنا ماشین آلات کشاورزی هرساله خریداری نمی شود بلکه یکبار خریداری می شود تا خرید بعدی که ماشین قبلی به طور کامل فرسوده شود
این هزینه های 300 درصدی کجاست می شود لیست بفرمایید.
در اینکه برخی هزینه ها بالا رفته حرفی نیست اما اینکه افرادی سعی می کنند در هر رسانه و جایی این فضا را تشدید کنند کمی مغرضانه و بو دار است
دقیقا دارد شبیه داستان گوسفندان می شود .
به نظر می رسد عربستان و امارات به شدت مشغول عملیات تخریبی در کشور هستند و بهتر است جلوی فاجعه قبل از هرگونه مشکلی گرفته شود.
اطلاع رسانی به کشاورزان و مسئولان حوزه کشاورزی کشور در مناطق و نیروهای انتظامی برای نظارت بر جاده ها در جهت جابجایی مشکوک این ماده غذایی استراتژیک به نظر الزامی است.
عموم هموطنان عزیز با نظارت دقیق تر از گزارشات خودشان سازمان های اطلاعاتی و امنیتی را بی بهره نکنند تا گرانی های جدید به کشور ضرر نرساند.
یک توصیه به کشاورزان محترم و باشرف و با وجدان اگر کسی با قصد پیش خرید غیر دولتی به شما مراجعه کرد ضمن قبول آن و دریافت کل مبلغ پیش از هرگونه تحویلی در هنگام درو مسئولان دولتی را خبر کرده و با مصادره پولهای دریافتی به نفع خودتان آنها را آچمز کنید و گندم فوق را نیز به دولت بفروشید. اینگونه هم این افراد بازداشت و تنبیه می شوند هم کشور بیمه می شود و هم کشاورزان درس خوبی به مزدوران عربستان و امارات و برخی کشورهای دیگر خواهند داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
قبول نداری؟!! یکی میگفت دلار 5000 تومانی را قبول ندارم! دیدی که چه شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
خدانکنه نان هم گران بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
نون هم گرون میشه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
شک نکن صد در صد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
گندم ها را پیش خرید کردن با دو برابر قیمت خرید دولت برای صادرات
Germany
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
اگه حقیقت داشته باشه که بعیدنیست.پس خودتونو برای کرسنگی کشیدن اماده کنید.
آخرین اخبار