نماینده اعزامی شورای شیراز به خوزستان هشدار داد:

بیشترین نگرانی شیوع بیماری‌های دامی به انسان ها است

عضو هیات رئیسه شورای شهر شیراز گفت: هیچ نشانه‌ای از شیوع بیماری‌های واگیر و عفونی در خوزستان مشاهده نشده اما خطر سرایت بیماری دامی به انسان‌ها وجود دارد.

بیشترین نگرانی شیوع بیماری‌های دامی به انسان ها استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، قاسم مقیمی عضو هیات رئیسه شورای شهر شیراز در حاشیه بازید از مناطق سیل زده خوزستان گفت: متأسفانه به جهت تلفات احشام در مناطق آسیب دیده از پیش آمدگی آب و جمع آوری نکردن و امحاء لاشه‌ی حیوانات شرایط نگران کننده‌ای جهت سرایت بیماری‌های دامی به انسان‌ها وجود دارد و ضروری است تیم‌های آتی اعزامی از شهر شیراز و سایر استان‌ها همراه با اکیپ بهداشت محیط، پاکبانان و وسایل تنظیف و جمع آوری پسماند باشند.

وی افزود: اگر چه شیراز هنوز به وضعیت عادی برنگشته و شرایط جوی پایداری ندارد و سیل زدگان هم نیازهای متنوعی دارند اما حق خوزستان باید ادا بشود، خوزستان سهم خودش را در دفاع مقدس پرداخته و امروز وظیفه سایر ایران است که ادای دین به خوزستان کند.

مقیمی که همراه با کاروان و موکب کمک‌های شورای شهر و شهرداری شیراز در مناطق در خطر سیل خوزستان و در مجموع شهرهای شوش، شوشتر و محور مواصلاتی چغاد حضور دارد، بیان کرد: نباید منتظر فراخوان خوزستانی‌ها باشیم باید از خود و کاشانه خود بگذریم همانگونه که خوزستانی‌ها در ۸ سال دفاع گذشتند و به سوی خوزستان حرکت کنیم چرا خوزستان خط اول میهن پرستی و دفاع از مرز و بوم ایرانی بوده و هست.

وی گفت: بیشترین نیاز آسیب دیدگان، مواد غذایی، پوشاک و لوازم بهداشتی و پتو است و از هموطنان نوع‌دوست خود درخواست داریم تا خوزستان قهرمان را تنها نگذارند.
انتهای پیام/م

‌خطر انتقال بیماری دامی به انسان در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.