شکر قیمت آزاد ندارد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: هرکسی شکر را بیش از ۳۵۰۰ تومان بفروشد متخلف است و مردم می‌توانند گرانفروشی را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

شکر قیمت آزاد نداردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی حسینی نژاد؛ رییس صنعت معدن و تجارت استان کرمان گفت: در استان سالانه ۶۵۵ هزار تن شکر نیاز داریم که شرکت غله برنامه ریزی کرده و نزدیک به ۳ هزار تن سهمیه برای استان گرفته است.

وی افزود: از این میزان، هزار و ۵۸۰ تن شکر به استان آمده و طبق قانون انتزاع، هم برنامه ریزی، تامین و هم تنظیم بازار به عهده سازمان جهاد کشاورزی است.

حسینی نژاد با بیان اینکه توزیع هزار و ۵۸۰ تن شکر براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان کرمان با قیمت هر کیلوگرم ۳ هزار و ۵۰۰ تومان بوده است بیان کرد: در جلسه هفته قبل ستاد تنظیم بازار مصوبه داشتیم که سازمان جهاد کشاورزی پیگیری کند تا شکر خام برای کارخانه تصفیه شکر سیرجان و بردسیر گرفته شود که شکر در این دو کارخانه تصفیه و در استان توزیع شده است.

وی درباره شکر با قیمت بیش از ۳ هزار و ۵۰چ تونان در بازار گفت: هرکسی شکر را بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ تومان بفروشد متخلف است و مردم می‌توانند گرانفروشی را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند که با متخلفان برخورد می‌شود، زیرا شکر قیمت آزاد ندارد.

در همین راستا مجید نژادبیگلری؛ مدیر شرکت غله منطقه کرمان گفت: هزار تن شکر در انبار‌های استان ذخیره است و از ۲۶ بهمن ۹۷ تاکنون ۳ هزار تن شکر در استان توزیع شده است.

وی افزود: برای ماه مبارک رمضان درخواست ۴ هزار تن شکر برای استان کرمان داده ایم که براساس موجودی کشور و جمعیت حتما سهمیه تا آخر هفته ابلاغ می‌شود.

مدیر شرکت غله منطقه کرمان گفت: خوشبختانه هم اکنون شکر در سطح استان در حال توزیع است فقط امیدواریم درست این توزیع صورت گیرد، اما در کل وضعیت استان در حوزه توزیع شکر خوب گزارش شده است.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار