حسینی: کمیته داوری تحت تاثیر حرف‌هایی که زده می‌شود قرار گرفته است/ مشکل، هیئت مدیره پرسپولیس است

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی‌ها مانند کمیته داوری و کمیته اخلاق تحت تاثیر حرف‌هایی که زده می‌شود قرار گرفته اند.

حسینی: کمیته اوری تحت تاثیر حرفهایی که زده می شود قرار گرفته است/ مشکل هیئت مدیره پرسپولیس استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران بعد از پیروزی مقابل تیم فوتبال سایپا در مورد حرف های که کاشانی رئیس هیئت مدیره این تیم زده است گفت: حاشیه ها زیاد است و خیلی ها مانند کمیته داوری و کمیته اخلاق تحت تاثیر این حرفها قرار گرفته اند. بعضی از حرفهایی که زده می شود متاسفانه خیلی از کمیته ها هیچ واکنشی نشان نمی دهند اما وقتی نوبت به پرسپولیس می رسد هر کاری که دلشان بخواهد می کنند.

او در مورد هیئت میده پرسپولیس گفت: مشکل از هیئت مدیره ما است که صبح بازی به جای اینکه به بازیکنان روحیه بدهد، روحیه آنها را خراب می کند. ما مشکلات زیادی داریم، هزینه هایی که تیم های دیگر می کنند را نگاه کنید. کارهایی که تیم های دیگر می کنند نگاه کنید. اگر حرفی نمی زنیم فکر نکنند ما نمی توانیم صحبت کنیم.

حسینی ادامه داد: این وضعیتی است که برای ما به وجود آورده اند. شرایطمان بسیار حساس است و ما فقط هوادارانمان را در کنارمان داریم. امیدوارم هیئت مدیره بهتر به وظیفه اش عمل کند و بچه ها را عصبی نکنند. ما همه کار می کنیم تا هوادارانمان را خوشحال کنیم.

او درمورد پرداخت نشدن دستمزد برانکو گفت: نمی توانم به این موضوع ورود کنم اما حرفهایی که زده می شود و کارهایی که تیم های دیگر انجام می دهد روی کمیته انظباطی و کمیته اخلاق تاثیر می گذارد. اما متاسفانه هیئت مدیره ما هیچ عکس العملی در مورد این موضوع نشان نمی دهد.

حسینی در مورد فشردگی‌های بازی پرسپولیس گفت: بازیکنان ما هر ۳ روز بازی می‌کنند. بعضی‌ها می‌گویند زمانی که نمی‌برید در مورد خستگی حرف میزنید. ما الان که پیروز شده ایم هم خسته هستیم. ۲ روز دیگر باید برویم اصفهان بازی کنیم، ۲ هفته دیگر دوباره مقابل الاهلی باید بازی کنیم.

او ادامه داد: پرسپولیس در سخت‌ترین شرایط و با ۱۰ بازیکن نیم فصل اول را به اتمام رسانده است و خیلی اذیت می‌شود. اما هیچ کدام از کمیته‌ها نمی‌تواند کاری انجام دهند.


بیشتر بخوانید:

 شیری: امیدواریم قهرمان لیگ برتر شویم / رقیبان ما تراکتور، سپاهان و استقلال هستند

محمد دایی: در مورد داوری حرفی ندارم/ کسی که به علی دایی توهین کند به خانواده خود بی احترامی کرده است

ناصری: پرسپولیس از نظر نفری برتر از ما بود


لنتهای پیام/

صحبت های حسینی بعد از پیروزی مقابل سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار