مهدویت؛ یکی از اولویت‌های برنامه سازی سال ۹۸ شبکه قرآن سیما

در جلسه اعضای بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) با سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما، بر تولید برنامه با محوریت مهدویت در طول سال تاکید شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حجج الاسلام والمسلمین محمود متوسل مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) و صادق کفیل معاون فرهنگی – آموزشی و همچنین غلامحسین رعیت پور مدیر روابط عمومی این بنیاد با حضور در ساختمان شبکه قرآن و معارف سیما با محسن عرفاتی سرپرست این شبکه دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این جلسه مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این بنیاد گفت: در مرکز تخصصی مهدویت تاکنون ۴۰۰ فارغ التحصیل داشتیم که می‌شود از آن‌ها به عنوان کارشناسان مهدویت در برنامه‌های مختلف شبکه قرآن و معارف سیما استفاده کرد.

وی اظهار کرد: ۳۵ عنوان کتاب برای رده‌های سنی مختلف و اساتید حوزه و دانشگاه در زمینه پاسخ به شبهات و ... در بخش انتشارات این بنیاد ارائه شده است که از این شبکه می‌خواهیم در معرفی این آثار ما را یاری کنند.

در ادامه این جلسه محسن عرفاتی سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما با بیان اینکه یکی از رویکرد‌های مهم برنامه سازی این شبکه در سال ۱۳۹۸ مهدویت است، گفت: بحث امام زمان (عج) نباید منحصر به نیمه شعبان باشد و در تلاش هستیم که برنامه‌هایی با محوریت مهدویت در طول سال به روی آنتن ببریم.

عرفاتی اظهار داشت: این شبکه آمادگی کامل دارد که درباره بیان دیدگاه بزرگان و اندیشمندان مطرح جهان درارتباط با امام زمان (عج) و وظایف منتظران و همچنین معرفی علمای ربانی برنامه‌هایی مانند سعادتمندان تولید کند که امیدواریم با مشارکت این بنیاد به زودی شاهد این اتفاق باشیم.

پیشنهاد برگزاری مسابقات مختلف با موضوع مهدویت و جشن‌های خیابانی نیمه شعبان از سوی مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) با همکاری رسانه‌ای شبکه قرآن و معارف سیما مطرح شد که با موافقت سرپرست این شبکه همراه بود و مقرر شد به زودی این مسابقات برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.