معاون جوانان اداره ورزش و جوانان استان یزد خبر داد:

تشریح برنامه‌های هفته جوان در یزد

معاون جوانان اداره ورزش و جوانان استان یزد گفت: برنامه‌های هفته جوان از بیست و هشتم فروردین همزمان با یازده شعبان روز میلاد حضرت علی اکبر (ع) در استان آغاز می‌شود.

تشریح برنامه‌های هفته جوان در یزدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، احمد طالبی معاون جوانان اداره ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به  برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته جوان در استان یزد گفت: دیدار استاندار با جوانان منتخب استان در حوزه‌های مختلف ورزشی، اجتماعی، فرهنگی و علمی، برگزاری مراسم و جشن تجلیل از جوانان مختلف با حضورتندگویان معاون وزیر ورزش و جوانان، رونمایی از کتاب ،ایده‌های کار آفرینی، با توجه به شعار سال، برگزاری دورهمی سمن‌های جوانان و همچنین برگزاری پیاده روی خانوادگی از جمله‌های برنامه‌های هفته جوان در استان است.

وی افزود: بازارچه خیریه‌ای با همت تشکل‌های جوانان و با رویکرد کمک به هموطنان سیل زده از سوم تا پنجم اردیبهشت ماه در محل گذر فرهنگ و هنر استان برپا می‌شود.

 معاون جوانان اداره ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: برنامه‌های هفته جوان از بیست و هشتم فروردین همزمان با یازده شعبان روز میلاد حضرت علی اکبر (ع) فرزند امام حسین (ع) در استان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ی

 برگزار  برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته جوان در استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار