اﺭﺷﺪ ﻧﻆﺎمی ﺁﺟﺎ ﺩﺭ ﮔﻠﺴﺘﺎﻥ :

ﺭژه ﺧﺪﻣﺖ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﺘﻤﺮﻛﺰ ﺩﺭ ﺁق ﻗﻼ ﺑﺮﮔﺰاﺭ می شود

اﺭﺷﺪ ﻧﻆﺎمی ﺁجا ﺩﺭ ﮔﻠﺴﺘﺎﻥ ﮔﻔﺖ: ﺭﮊه ﺧﺪﻣت ۲۹ ﻓﺮﻭﺭﺩﻳﻦ ﺑﻪ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﺭﻭﺯ اﺭﺗﺶ ﺑﺮﮔﺰاﺭ می ﺷﻮﺩ.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، اﻣﻴﺮ ﺳﺮﺗﻴﭗ ﻏﻔﺎﺭی اﺭﺷﺪ ﻧﻆﺎمی ﺁﺟﺎ ﺩﺭ ﮔﻠﺴﺘﺎﻥ اﻣﺮﻭﺯ ﺩﺭ ﻧﺸﺴﺖ ﺧﺒﺮی ﺑﺎ اﺻﺤﺎﺏ ﺭﺳﺎﻧﻪ ﮔﻔﺖ: رژه خدمت، ۲۹ ﻓﺮﻭﺭﺩﻳﻦ ﺑﻪ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﺭﻭﺯ اﺭﺗﺶ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻧﻤﺎﺩﻳﻦ ﺑﺎ ﺗﻌﺪاﺩی ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺩﺭ ﺁق ﻗﻼ و ﮔﻤﻴﺸﺎﻥ ﺑﺮﮔﺰاﺭ می ﺷﻮﺩ.

ﻭی اﺩاﻣﻪ ﺩاﺩ: ﻧﻴﺎﺯﻣﻨﺪی ﻫﺎی اﻳﻦ ﺩﻭ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه و ﺁﻥ ﺭا ﺗﺎﻣﻴﻦ می ﻛﻨﻴﻢ وﺧﺪﻣﺖ ﺭﺳﺎﻧی ﺩﺭ ﻗﺎﻟﺐ اﻛﻴﭗ ﺳﻴﺎﺭ ﭘﺰشکی ﺑﻪ ﺁق ﻗﻼ و ﮔﻤﻴﺸﺎﻥ اﻋﺰاﻡ  می ﺷﻮﺩ.

امیر غفاری گفت: ﺑﻴﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺻﺤﺮایی ﺩﺭ ﺁق ﻗﻼ ﺗﺎ ﭘﺎﻳﺎﻥ ﺭﻓﻊ ﺑﺤﺮاﻥ ﺩﺭ ﺁﻥ ﻣﻨﺎﻃﻖ ﺩاﻳﺮ اﺳﺖ ﻭﺑﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺳﻴﻞ ﺯﺩه ﺧﺪﻣﺖ ﺭﺳﺎنی  می ﻛﻨﺪ.
 
وی گفـت: همه ساله به مناسبت روز ارتش در سه شهرستان گرگان، گنبد و آزادشهر برنامه رژه داشتیم، اما امسال با سال‌های قبل متفاوت است و رژه خدمت به صورت متمرکز در آق قلا به نمایش گذاشته می‌شود.

امیر غفاری افزود: در جریان کمک به سیل زدگان آتش به اختیار عمل کردیم و هر جا نیاز به کمک رسانی بود وارد عمل شدیم و در خدمت رسانی سبقت گرفتیم و با همه توان خدمت می‌کنیم.

اﺭﺷﺪ ﻧﻆﺎﻣی ﺁﺟﺎ ﺩﺭ ﮔﻠﺴﺘﺎﻥ با تشریح برنامه‌های روز ارتش گفت: بازدید از مناطق سیل زده، دیدار با خانواده شهدا، رژه خودرو‌های امداد و نجات، محفل انس با قرآن، سخنرانی و تجمع در آق قلا، امدادرسانی در دو شهرستان گمیشان و آق قلا و مراسم متمرکز در آق قلا از برنامه‌های ارتش است.

وی با اشاره به بیستمین سالگرد شهید سرافراز اسلام سپهبد صیاد شیرازی گفت: ۲۱ فروردین امسال این مراسم در مسجد امام محمد باقر برگزار شد که جزو برنامه‌های ارتش بود.

امیر غفاری افزود: ۱۸ یگان ارتش به سیل زدگان کمک رسانی و ۵ هزار ارتشی چه در صحنه و چه در پشت صحنه خدمت رسانی کردند.
وی در پایان گفت: ۲ بیمارستان صحرایی نیروی زمینی و دریایی، روزانه به ۴ هزار نفر خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/م
 
 

برگزاری ﺭژه ﺧﺪﻣﺖ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﺘﻤﺮﻛﺰ ﺩﺭ ﺁق ﻗﻼ

 
برچسب ها: ارتش ، حوادث طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.