زارع در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اعزام بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ دانشجو به عتبات/ مبلغ وام عتبات دانشجویی امسال هنوز مشخص نیست

معاون اجرایی ستاد عتبات دانشگاهیان گفت: مبلغ وام دانشجویی برای رفتن به عتبات در سال جدید هنوز مشخص نیست.

اعزام بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ دانشجو به عتبات عالیات/  مبلغ وام سال جدید مشخص نیستمحمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره هزینه سفر عتبات دانشگاهیان اظهار کرد: ویزا بدون هزینه است و برای دریافت ویزای عراق نیازی به مراجعه به سفارت عراق نیست؛ در حال حاضر هزینه سفر به عتبات سه میلیون و پانصد هزار و ۱۲۵ تومان است.

وی با اشاره به وام تعلق گرفته به دانشجویان برای رفتن به عتبات گفت: برای رفتن به عتبات به دانشجویان وام تعلق می‌گیرد، اما تا کنون تفاهم نامه‌ای اعلام نشده است و برای سال جدید مشخص نیست که مبلغ وام چقدر است.

دانشجویان برای دریافت وام مشکل نخواهند داشت

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: دانشجویان برای دریافت وام مشکل نخواهند داشت، اما تا زمان تصویب نمی‌توان آن را اعلام کرد و باید صبر کرد تا افراد بروند و بیایند سپس آن را اعلام کرد.

زارع درباره تعداد دانشجویان اعزام شده به عتبات، یادآوری کرد: نزدیک به ۱۰ هزار و پانصد دانشجو به عتبات اعزام شده‌اند؛ همچنین برنامه‌ریزی برای افزایش اعزام‌ها داریم، البته این امر در صورتی است که امکانات افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار