آماده ایجاد بیمارستان صحرایی در مناطق سیل‌زده هستیم

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به اینکه استان بوشهر معین شهرستان سیل‌زده باوی خوزستان شده است دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آماده ارسال بیمارستان صحرایی و دیگر کمک‌های بهداشتی و درمانی به این منطقه است.

آماده ایجاد بیمارستان صحرایی در مناطق سیل‌زده هستیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  دکتر سعید کشمیری در نشست هماهنگی حوزه سلامت استان بوشهر برای اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به منطقه سیل‌زده افزود: همه ما در برابر هم‌وطنانمان مسئول هستیم و ازهر کار تخصصی و انسانی فروگذار نخواهیم بود.

وی تصریح کرد: یک تیم ارزیاب در اسرع وقت با حضور در استان خوزستان از محل ارزیابی داشته و تمامی نیاز‌ها را با تیزبینی و دقت ارزیابی کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: تمامی معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در تمامی زمینه‌ها از جمله تجهیزات، نیروی انسانی و دارو همکاری داشته باشند تا بلکه بتوان با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی گوشه‌ای از آلام مردم سیل‌زده را کاهش دهیم.

 کشمیری گفت: باید در خصوص کمک به زلزله‌زده‌ها به ویژه تیم هاو کمک‌های بهداشتی و درمانی از ظرفیت تمامی ارگان‌های مرتبط استفاده شود.

انتهای پیام/ م

بوشهر آماده ارسال بیمارستان صحرایی و دیگر کمک‌های بهداشتی و درمانی به خوزستان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.