کمک های اهدایی موکب های عراق از شلمچه وارد کشور شد/ رئیس سازمان بسیج مردی عراق :مردم عراق خود را در کنار مردم سیل زده ایران می‌دانند

رئیس سازمان بسیج مردی عراق گفت: مردم عراق خود را در کنار مردم سیل زده ایران می‌دانند و تا هر زمان که لازم باشد به کمک‌های خود ادامه می‌دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،ابومهدی المهندس روز یکشنبه در حاشیه ورود پنجمین محموله کمک‌های اهدایی کشورعراق به سیل زدگان خوزستان از طریق مرز شلمچه به ایران، در جمع خبرنگاران در این مرز بین المللی گفت: مردم عراق هیچگاه کمک‌های ایران در مبارزه با داعش را فراموش نمی‌کنند و ما در کنار مردم سیل زده ایران می‌مانیم.

وی ادامه داد: ایران همواره در کنار مردم عراق بود و هیچگاه کمک‌های این کشور در مبارزه با داعش از ذهن مردم عراق فراموش نمی‌شود.

ابومهدی المهندس گفت:ملت ایران و عراق رابطه دیرینه‌ای در زمینه‌های مختلف با هم دارند و اربعین حسینی بهترین گواه بر دوستی و همدلی این ۲ ملت است.

پنجمین محموله کمک‌های اهدایی کشورعراق به سیل زدگان شامل تجهیزات امدادی، غذایی و بهداشتی روز یکشنبه از طریق مرز شلمچه وارد ایران شد.

 این کمک‌ها که شامل ۲۶ دستگاه کامیون حامل اداوات مهندسی از قبیل قایق، موتور برق و ۶ دستگاه آمبولانس و همچنین ۲۰ دستگاه کامیون مواد غذایی و بهداشتی است روز یکشنبه از طریق مرز شلمچه در ۱۶ کیلومتری خرمشهر وارد کشور شد و برای توزیع راهی مناطق سیل زده خوزستان شد.

در پی طغیان رودخانه‌ها در استان خوزستان تاکنون به ۲۷۰ روستا و هفت شهر هشدار تخلیه داده شده است.

 

انتهای پیام/ت

کمک های مردمی عراق به مردم سیل زده ایران

برچسب ها: امداد و نجات ، بسیج ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.