نتانیاهو: زمانی که امنیت اسرائیل به چالش کشیده شود، با همه توان خود وارد عمل می‌شویم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نواری ویدئویی هشدار داد تل‌آویو با هرگونه اقدامی که امنیت این رژیم را با خطر مواجه کند، مقابله خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، تهدید کرد با هر خطری علیه این رژیم مقابله خواهد کرد.

او با انتشار نوار ویدئویی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر گفت: فقط زمانی که سدی استوار در برابر دشمنان باشیم و آمادگی خود را برای هر اقدامی نشان دهیم و حتی در صورت لزوم، جان خود را به خطر بیندازیم. ما برای دفاع از سرزمین خود (!) از جمله در برابر شدیدترین و سرسخت‌ترین دشمنان خود که متعهد شد ما را نابود کنند، مصمم هستیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که بارها اقدامات نظامی غیرقانونی در کشورهای همسایه فلسطین اشغالی انجام داده است، افزود: «ما از مشارکت در نبرد تردید نخواهیم کرد، زیرا با کسانی می‌جنگیم که می‌خواهند ما را به قتل برسانند. ما روحیه قوی و توانایی زیادی داریم. ما برای جنگیدن عجله نمی‌کنیم، چه کسی بهتر از ما می‌داند که تاوان جنگ، هولناک است؟» 

نتانیاهو در ادامه هشدار داد: اما هیچ کسی نباید مرتکب اشتباه شود، زمانی که امنیت اسرائیل به چالش کشیده شود، ما با همه توان خود وارد عمل خواهیم شد. هر کسی ما را با خطر روبرو کند، خودش را با خطرات چند برابر مواجه کرده است. به فعالیت در همه جبهه‌ها از جمله جبهه شمالی، ادامه می‌دهیم. زیرا ما به هیچ کسی اجازه نمی‌دهیم تا نیروی خود را بسیج کند و اسرائیل را به خطر بیندازد. قدرت، ضامن موجودیت ماست و شرط سرنوشت‌ساز و اسرائیلی برای تحقق «صلح» با همسایگانمان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار