رئیس پلیس راه استان مرکزی خبرداد؛

۳ کشته در سوانح رانندگی محورهای استان مرکزی

رئیس پلیس راه استان مرکزی از ۳ کشته در حوادث رانندگی محور‌های مواصلاتی این استان خبرداد.

۳ کشته در سوانح رانندگی  محورهای استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی صبح امروز در محور‌های مواصلاتی استان، ۳ کشته در پی داشت.

سرهنگ کهریزی افزود: در نخستین سانحه رانندگی که در حدود ساعت ۶ و ۴۰ دقیقه صبح امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در کیلومتر ۳۱ محور قدیم تهران- ساوه رخ داد، راننده آن بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان سپرد.

وی اضافه کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه، علت این حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده خودرو بیان داشت.

مرگ ۲ راننده کامیون در اتوبان ساوه- تهران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در سانحه‌ای دیگر که در حدود ساعت ۷ و ۵ دقیقه صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون اویکو با یک دستگاه کامیون کشنده بنز در کیلومتر ۷۰ اتوبان ساوه- تهران به وقوع پیوست، هر دو راننده، براثر شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت شدند.

وی اظهار کرد: بر اساس اعلام کارشناس تصادفات عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده کامیون اویکو علت وقوع این حادثه بوده است.

سرهنگ کهریزی در پایان از رانندگان انواع وسایل نقلیه خودرویی خواست تا رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرار داده و همواره با بکار بستن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و به دور از هرگونه خستگی و خواب آلودگی به رانندگی بپردازند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.