رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

همدلی و همکاری در بازسازی مناطق سیل‌زده ستودنی است/سیل باعث تقویت انسجام ملی و همگرایی شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همدلی و همکاری اقشار مختلف در بازسازی مناطق سیل‌زده ستودنی است.

ایلام - رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همدلی و همکاری اقشار مختلف در بازسازی مناطق سیل‌زده ستودنی است.به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار غلامحسین غیب پرور بعدازظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران در فرودگاه ایلام اظهار داشت: بارندگی اخیر که موجب سیلاب در کشور شد، باعث تقویت انسجام ملی و همگرایی شده است.

وی ادامه داد: این سیل خسارت داشت، اما برکاتی هم داشت، انسجام ملی از برکات سیل است، سپاه، ارتش، دولت، ارگان‌ها و مردم همه در کنار هم قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: همدلی در بازسازی مناطق سیل‌زده ستودنی است و در طرح «جهاد همبستگی» از همه مردم دعوت کردیم در طرح احداث خانه مردم کمک کنند.

سردار غیب پرور عنوان کرد: در برخی استان‌ها گام دوم یعنی احداث پل‌ها و ترمیم راه‌های ارتباطی آغاز شده، در برخی دیگر از استان‌ها هنوز در گام اول هستیم یعنی کمک به سیل زدگان، حجم خسارات در استان‌ها هم متفاوت است.

سپاه ادعا ندارد که در جای دولت قرار گرفته

وی با اشاره به اینکه سپاه دوشادوش دولت در بازسازی و بهسازی نقاط خسارت دیده مشارکت همدلانه و خودجوش دارد، تصریح کرد: سپاه ادعا ندارد که در جای دولت قرار گرفته، بنابراین تلاش می‌شود با مدیریت در کمترین زمان بخشی از خسارت وارد شده به مردم را جبران کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با تسریع بخشیدن در بازسازی منازل، ابنیه، مسیر‌ها و زیرساخت‌ها بخشی از آلام و سختی‌های مردم سیلاب زده التیام یابد و در این راستا باید از ظرفیت بالای اقشار عمومی و صنوف مختلف بهره برد.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: بسیج ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.