عرضه مدل RS6 Avant آئودی برای بازار اروپا و آمریکا تایید شد

استیشن پرطرفدار آئودی در قوی‌ترین نسخه با نام RS6 Avant به بازار اروپا و آمریکا راه خواهد یافت.

رئیس آئودی عرضه مدل RS6 Avant را برای بازار آمریکا تایید کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خودرو‌های استیشن به دلیل کاربرد زیاد و جادار بودنشان، در بازار‌های اروپا و آمریکا از طرفداران بی‌شماری برخوردارند. این خودرو‌ها که عموما انتخاب خانواده‌های پرجمعیت هستند سالانه بخش قابل توجهی از فروش شرکت‌ها را به خود اختصاص می‌دهند. در این میان نسخه‌های اسپرت و سریع از خودرو‌های استیشن نیز بسیار پرطرفدار بوده و خانواده‌های جوان که هم نیاز به خودروی بزرگ و جادار دارند و هم تمایل به لذت سواری و رانندگی نشان می‌دهند، مشتری اول این کلاس از خودرو‌ها هستند.
 
از این اکثر خودروسازان مطرح جهان در کنار تولید خودرو‌های استیشن، نسخه‌های تقویت شده و فوق سریع از آن‌ها را نیز عرضه می‌کنند. یکی از این خودرو‌ها نسخه تقویت شده آئودی A6 Avant استیشن است که با نام RS6 Avant سال‌هاست که یکی از پرفروش‌ترین‌های این کلاس به شمار می‎رود.
 
حال به تازگی خبر انجام آزمایش فنی بر روی نسل جدید RS6 Avant در فضای مجازی منتشر شده است. خودرویی که مدیر شرکت آئودی با اندکی تاخیر، ورود آن به بازار آمریکا را نیز تایید کرد. با وجود تلاش‌های فراوان شرکت آئودی برای محرمانه نگاه داشتن اطلاعات و تصاویر نسل جدید آئودی RS6 Avant اما بلاخره این خودرو شکار عکاسان جاسوسی شد. با توجه به فرم سپر‌های حجم یافته جلو بنظر می‌رسد که این نسخه مورد آزمایش، نسخه نهایی محسوب می‌شود چرا که نسخه‌های آزمایشی پیشین همگی با سپر‌های مدل ساده آئودی A6 ظاهر می‌شدند.

رئیس آئودی عرضه مدل RS6 Avant را برای بازار آمریکا تایید کرد

همچنین ظاهرا این مدل از چراغ‌های کاملا متفاوتی با دیگر مدل‌های خانواده A6 بهره می‌برد. این خودروی استیشن نیرومند با ظاهری حجم یافته و اسپرت‌تری نسبت به مدل استاندارد و دیگر نسخه‌های عرضه شده از آن خواهد داشت. ورودی‌های هوای عریض‌تر، سپر‌های چند تکه و رکاب جانبی بزرگ‌تر از تفاوت‌های این نسخه به شمار می‌رود. سیستم اگزوز کاملا جدید با سر اگزوز‌های عظیم به همراه رینگ‌‎های آلومینیومی مشکی رنگ نیز در کنار تبدیل قسمت‌های کرومی به مشکی براق از جمله تلاش‌های شرکت برای تبدیل این استیشن خانوادگی به یک خودروی اسپرت تحاجمی به شمار می‌رود.

رئیس آئودی عرضه مدل RS6 Avant را برای بازار آمریکا تایید کرد

دیگر موارد احتمالی در این مدل استفاده از ترمز‌های بزرگ‌تر و کاهش ارتفاع خودرو به شمار می‌رود. این خودرو از موتور و گیربکس مشابه با نسخه نیرمند آئودی RS7 Sportback بهره خواهد برد. این پیشرانه یک نمونه ۴.۰ لیتری ۸ سیلندر V شکل با توانی در محدوده ۶۵۰ اسب‌بخار است. با توجه به اینکه نمونه کنونی آئودی RS6 سدان بین ۵۵۲ تا ۵۹۷ اسب‌بخار توان دارد، این افزایش در RS6 Avant جدید توانایی شتاب‌گیری و قابلیت‌های اسپرت خودرو را شامل افزایش چشمگیری می‌کند. این پیشرانه جدید ممکن است در نسل جدید بنتلی کانتیننتال GT نیز استفاده شود.

بیشتر بخوانید: لکسوس UX کفش‌های نایک را پا می‌کند! +تصاویر


انتهای پیام/

عرضه آئودی RS6 Avant به بازار آمریکا

برچسب ها: فناوری ، آئودی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار