نوگرایی در فدراسیون جودو با تغییر تفکر رئیس جدید

تیم ملی جودوی ایران پس از انتخاب آرش میر اسماعیلی به عنوان رئیس جدید فدراسیون جودو اعضای جدید خود را شناخت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتخاب آرش میراسماعیلی به عنوان رئیس جدید فدراسیون جودو اعضای کادر فنی تیم ملی یکی پس از دیگری استعفا دادند. محمد رضا رودکی به عنوان مدیر تیم‌های ملی از سمت خود استعفاد داد و بعد از آن محمد منصوری سرمربی تیم ملی جودو از این سمت کناره گیری کرد.

با کنار کشیدن این افراد از کادر فنی تیم ملی انتظار می‌رفت که جودوی ایران بار دیگر دچار بحران شدیدی شود، ولی اعضای فنی جودو آرش میراسماعیلی را به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب کردند.

میراسماعیلی با انتخاب و انتصاب افراد مختلف که هر کدام از آن‌ها سینه سوخته جودو هستند آرامش را به جامعه جودو آورد و تا قبل از مسابقات قهرمانی آسیا اعضای جدید فدراسیون و هم چنین کادر فنی تیم ملی را انتخاب کرد. با به روی کار آمدن مسعود خسروی نژاد به عنوان مدیر ارشد تیم ملی که خود سابقه قهرمانی در رشته جودو را دارد و همچنین انتخاب محمود رضا میران به عنوان سخنگوی شورای فنی تیم ملی می‌توان گفت آرش میر اسماعیلی با توجه به شناختی که از جامعه جودو دارد انتساب های حساب شده ای را انجام داده تا در کوران هدایت فدراسیون از سوی منتقدان در امان  باشد و تجربه تلخ گذشته تکرار نشود.

امیرآبادی: میراسماعیلی می‌تواند جودوی ما را زنده کند

محمد امیرآبادی پیشکسوت جودو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره انتخاب آرش میراسماعیلی به عنوان رئیس جدید فدراسیون جودو گفت: انتخاب میراسماعیلی خوب است. او جوان است به شرطی که دوستان کمک کنند و تیم ملی را به حاشیه نبرند.

وی افزود: میراسماعیلی می‌تواند با کمک اهالی جودو این رشته ورزشی را سر و سامان دهد و ان شا الله که موفق باشد و ما دوباره شاهد قهرمانی تیم ملی در مسابقات آسیایی و المپیک باشیم.

وی درباره شرایط بعضی از ملی پوشان مثل سعید ملایی بیان داشت: سعید ملایی شیب صعودی خوبی را در پیش گرفته است و اگر همین راه را ادامه دهد می‌تواند در مسابقات آسیایی و المپیک موفق باشد و ان شا الله که بتواند موفق باشد و تیم ما را صاحب مدال کند.


بیشتر بخوانید:

کادرفنی تیم ملی جودو مشخص شدند

افزایش اوزان کوراش در بازی‌های آسیایی

درخشان به عنوان مشاور عالی فدراسیون جودو معرفی شد


انتهای پیام/

اخبار فدراسیون جودو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار