بازدید صالحی امیری از فدراسیون دوچرخه سواری

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون دوچرخه سواری بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز سه شنبه از فدراسیون دوچرخه سواری بازدید کرد.

این جلسه در پیرامون عملکرد فدراسیون صحبت شد. این جلسه با حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، محمود پراش سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری و مهدی سهرابی برگزار شد.

بازدید صالحی امیری از فدراسیون دوچرخه سواری

همچینین در این جلسه رحیمی رئیس اسبق فدراسیون هندبال و رحیمی عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک نیز حضور پیدا کردند.

صالحی امیری در این دیدار دوستانه بیان کرد: دوچرخه سواری بخشی از هویت دوچرخه سواری کشور است وهمه باید کمک کنند که این رشته به شرایط آماده سازی خود برسد. ما به دنبال آن هستیم که مشکل فدراسیون‌های دوچرخه سواری و کشتی به زودی حل شود.

برای مثال فدراسیون کشتی هدفش کسب سهمیه است و ما نیز تلاش می‌کنیم تا نیاز‌های این فدراسیون را تامین کنیم. این مصداق برای سایر فدراسیون‌ها نیز اجرا می‌شود.

وقتی زنجیر دوچرخه فرانک پرتو آذر پاره شد همه‌ی انتقاد‌ها به فدراسیون وارد شد، ولی باید گفت پارگی زنجیر یک اتفاق است.

در ادامه صالحی امیری درباره حواشی اخیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: باید فدراسیون دوچرخه سواری حواشی را فراموش کند و به اصل موضوع بپردازد. موفقیت دوچرخه سواری و سایر فدراسیون ها موفقیت کمیته ملی المپیک است. به حتم وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک فدراسیون دوچرخه سواری را حمایت خواهیم کرد.

قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: ۳۶۹ عنوان قهرمانی داشته ایم و حتی بعضی از عناوینی را که در دوچرخه سواری کسب کرده ایم برای اولین بار بوده است. بازی های آسیایی اینچئون بهترین عملکرد فدراسیون را داشته است.

دوچرخه سواران ایرانی همیشه در بین رنکینگ اول تا پنج آسیا قرار داشتند. در سال گذشته برای اولین بار عنوان سومی قهرمانی آسیا را فرانک پرتو آذر کسب کرد. فرانک پرتو آذر در حال حاضر در اسلوونی حضور دارد و توانست ۸ امتیاز المپیکی را کسب کند. این ورزشکار امید اول دوچرخه سواری است.

قمری در ادامه گفت: در حال حاضر تیم ملی دوچرخه سواری پوست اندازی کرده است. ترکیب اعزامی ما به قهرمانی آسیا بسیار جوان است و باید همه صبر کنند تا به زودی نتایج دلخواه ما میسر شود. همچنین ۱۰۰ درصد تجهیزات ما باید از خارج وارد شود.

طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ورزش زنان وارد عرصه جدیدی شده است و دنیای ورزش به طور خاص برای بانوان سرمایه گذاری می کند. فدراسیون دوچرخه سواری باید به صورت خاص برای بانوان سرمایه گذاری کند. کمیته ملی المپیک نیز ویژه برای بانوان سرمایه گذاری خواهد کرد. قول می دهم در کمیته ملی المپیک برای ورزش قهرمانی بانوان جایگاه ویژه ای برای بانوان باز کنیم.

انتهای پیام/

اخبار فدراسیون دوچرخه سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار