کنعانی مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

چاله‌های اقتصادی موانع مهمی در رونق تولید هستند/ مشکلات را باید از سر راه تولیدکنندگان برداریم

فعال اصولگرا با بیان اینکه باید موانع را از سر راه تولیدکنندگان داخلی برداریم، گفت: چاله‌های اقتصادی موانع مهمی در رونق تولید هستند.

چاله های اقتصادی موانع مهمی در رونق تولید هستند/ پارلمان اصلاحات بیشتر جنبه تئوریک داردحسین کنعانی مقدم، فعال اصولگرا در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های‌گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های حزب خود درسال جدید گفت: با توجه به شعار امسال مبنی بر «رونق تولید» و همچنین انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی قطعا احزاب برای مشارکت سیاسی مردم در انتخابات تلاش بیشتری خواهند داشت.

وی ادامه داد: علاوه بر این با توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی کشور در پی این هستیم که مجلس آینده کشورمان، مجلسی کارآمد و موثر باشد و ما نیز با ارائه  یک برنامه اقتصادی  به مجلس در خصوص بودجه  موانع تولید را برطرف کرده و قوانینی را ذیل موضوع رونق تولید  مصوب کند.

وی ادامه داد: زیرا معتقدیم که یکی از مسائلی که در بحث رونق تولید و اقتصاد مطرح است موانعی است که بر سر راه تولید کنندگان وجود دارد و این ساز و کار باید از طرف مجلس دنبال شود تا با حذف سیستم‌های اداری و بروکراسی در جهت رونق تولید گام بردارد.

کنعانی مقدم چاله‌های اقتصادی را یکی از مشکلات اصلی اقتصاد دانست و تشریح کرد:یکی از مشکلات اصلی که بر سر راه تولید در کشور وجود دارد چاله‌های اقتصادی هستند که تمام منابع مارا در خود فرو می‌برند به بیانی دیگر حتی اگر ما در ماه سه میلیون بشکه نفت نیز بفروشیم درآمد آن یا به سیستم بانکی منتقل شده، یا در سیستم طلا و ارز و یا در سیستم های دلالی و اختلاس به هدر می‌رود،  بنابراین به نظر می‌رسد که در ابتدا باید بحث سیاه چاله‌های اقتصادی را به عنوان یکی از موانع برطرف  کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار