مومنی: مشکل روادید ملی پوشان کاراته حل می‌شود

سرپرست جدید دبیری فدراسیون کاراته گفت: مشکل روادید ملی پوشان کاراته ایران حل خواهد شد و آن‌ها امشب به مراکش اعزام می‌شوند.

وحید مومنی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفـت: مشکل مربوط به روادید ملی پوشان کاراته جدی نیست و این مشکل حل خواهد شد و در ادامه گفت: تیم ملی کاراته ایران پس برگزاری اردوی آمادگی که به مدت یک هفته در تهران برگزار شد، امشب به مسابقات جهانی مراکش اعزام خواهد شد و از روز جمعه در دو بخش بانوان و آقایان به مصاف رقیبان خواهد رفت.

مومنی درباره حذف ورزش کاراته از بازی‌های آسیایی ۲۰۲۰ چین نیز گفت: امیدوارم با رایزنی‌هایی که صورت می‌گیرد این ماجرا به واقعیت تبدیل نشود.

وحید مومنی در ادامه در خصوص استعفای محسن آشوری دبیر سابق فدراسیون کاراته نیز افزود: محسن آشوری با توجه به خستگی و سختی ناشی از شغلش از سمتش استعفا داد که مورد موافقت رئیس فدراسیون قرار گرفت و ایشان من را به عنوان جایگزین آقای آشوری برگزیدند.

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در خصوص مشکلات مطرح شده توسط مربی تیم‌های پایه نیز گفت: فدراسیون و وزارت ورزش به دنبال حل مشکلات تیم‌های پایه هستند و امیدوارم این مشکلات نیز به زودی حل شوند و تیم‌های پایه نیز بتوانند در مسابقات بین المللی حاضر شوند.
مومنی در ادامه وعده داد که ملی پوشان تیم کاراته ایران در مسابقات مراکش نیز مانند سایر مسابقات خواهند درخشید.

انتهای پیام/

اظهارات مومنی درباره اعزام کاراته کاها به مراکش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار