عروسی‌های لاکچری زیر پوست پایتخت/از سرو خوراک والاوان و چابسویی تا اسکورت ماشین عروس با موتور‌های خاص!

این روز‌ها آنقدر همه چیز درگیر تجمل شده که هزینه کردن برای چشم دیگران را درآوردن، دیگر سقفی ندارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، از آن بالا عروس می آید و فیلمش بلافاصله در شبکه های اجتماعی می چرخد. توضیح داده اند که برای خاص بودن مراسمشان و لاکچری تر شدنش، تصمیم گرفته اند مدل جدیدی را برای فرود عروس به روی زمین در نظر بگیرند. اما پخش شدن فیلم همان و پیگیری این اقدام خارج از عرف و شئونات جامعه توسط دستگاههای مسئول همان. چند روز بعد، پلیس اعلام می کند در پی انتشار تصاویر و فیلم‌های نامتعارف در فضای مجازی مبنی بر اقدامات خارج از عرف در تالاری مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی امنیت پایتخت به محل فوق مراجعه کرده و در بررسی‌ها مشخص شد در این تالار، مراسم عروسی به صورت مختلط برگزار می‌شود.

در بازرسی از این تالار همچنین مقداری مشروبات الکلی کشف و ضبط شده و با هماهنگی با مقام قضایی دستور پملب این تالار صادر شد. 

این روز‌ها آنقدر همه چیز درگیر تجمل شده که هزینه کردن برای چشم دیگران را درآوردن، دیگر سقفی ندارد. یک روز ماشین میلیاردی، یک روز پنت هاوس بهترین برج تهران و یک روز هم مراسم عقد و عروسی چند میلیارد تومانی. هنوز یادمان نرفته قدیم تر‌ها مراسم عقد و عروسی چقدر ساده برگزار میشد. داستان برای ۱۰۰ سال و ۲۰۰ سال پیش نیست. تا همین ۱۵-۲۰ سال پیش جوان‌ها بیشتر برایشان کیفیت زندگی مهم بود تا کیفیت لباس عروس و بره سر میز. اگر خانه پدر داماد فضای کافی داشت همانجا مراسم عروسی با یک یا دو مدل شام برگزار می‌شد اگر نه همسایه‌ها یه یاری تازه داماد می‌آمدند.

هزینه‌های میلیاردی برای عروسی‌های لاکچری در تهران

وقتی مهم لاکچری بودن است!

امروز، اما برگزار مراسم در بهترین تالار‌ها و هزینه‌های چند ده میلیون تومانی مایه فخر و لوکس بودن عده‌ای شده است. کار تا به آنجا پیش رفته که برخی مدیران تالار‌ها تاکید می‌کنند که اینجا جای هرکسی نیست. آقازاده‌ها و پولدارترین افراد شهر مشتری آن هستند و میلیارد برایشان پول خرد است. لاکچری مهمترین کلمه‌ای است که از زبان مسولان لوکس‌ترین تالار‌های تهران نمی‌افتد. همه چیز باید لاکچری برگزار شود. لاکچری‌ترین غذاها، لاکچری‌ترین گل آرایی، لاکچری‌ترین سفره عقد. البته همه این‌ها به بهای لاکچری‌ترین هزینه‌ها فراهم می‌شود.

"تالار "د" یکی از لاکچری‌ترین و زیباترین تالار‌های تهران هست. تالار دارای دوطبقه مجزا هرکدام به مساحت ۱۰۰۰ متر و ظرفیت پارکینگ اختصاصی ۲۵۰ اتومبیل هم‌زمان هست. این تالار با استفاده از فضایی با آرامش و لوکس، گل‌آرایی، لوستر آرایی، شمع آرایی‌هایی مدرن، فضایی دل‌نشین ایجاد کرده است. کلیه سالن‌های تالار دارای سقف‌های بلند و باشکوه هستند که با طراحی زیبا و چشم‌نواز خود مهمانی را باشکوه‌تر و مجلل‌تر می‌سازد. فضا‌های داخلی و دکوراسیون داخلی این تالار با الهام از هنر پیشین و اصیل ایرانی طراحی‌شده است. کلیه‌ی دیوار‌های اصلی سالن، سقف‌ها، ستون‌ها با گچ‌بری‌هایی خاص و زیبا توسط هنرمندان ایرانی مزین شده است. درب‌های ورودی سالن‌های اصلی به سبک درب‌های کاخ و عمارت‌های مجلل پیشین ایرانی از چوب هست. اتاق عقد به ظرفیت ۱۰۰ صندلی در یکی از سالن‌ها تعبیه‌شده است که مراسم عقد در این اتاق با دیزاین و تم موردنظر میزبان طراحی می‌گردد.

این‌ها توضیحاتی برای عروس و دامادی است که قرار است تا چند روز آینده مراسم عروسیشان را در تالار مذکور برگزار کنند. یکی از لوکس‌ترین تالار‌ها در تهران که در در محدوده‌ی شمال غرب تهران واقع شده است. قیمت‌ها از نفری ۱۶۵ هزار تومان شروع می‌شود. غذا‌ها از باقالی پلو با گوشت و خوراک زبان شروع می‌شود تا بیف استراگانف و جوجه کباب زعفرانی. منو‌ها با هم متفاوت است. یک منو فسنجان بیشتر دارد و یک منو دیگر انواع پیش غذا. برای هر منوی بیشتر باید ۵۰ هزار تومان برای هر نفر بیشتر پرداخت کنید. اما منوی ویژه هم وجود دارد که برای هر نفر ۳۱۵ هزار تومان آب می‌خورد. بوقلمون درسته، ماهی درسته، خورشت کاری، مرغ شکم پر، میگو و انواع ته چین ویژگی منو ویژه است. برای پیش غذا هم انواع سوشی، سالمون دودی و کوفته چینی سرو می‌شود. شمع آرایی، گل آرایی و نورپردازی همراه بخار نیز تشریفات ویژه است.

البته با پرداخت مبلغ بیشتر می‌توانید هر غذایی که دلتان می‌خواهد را به منوی ویژه اضافه کنید. کافیست تا پول آن را پرداخت کنید، همه چیز آماده است. اگر ۵۰۰ نفر مهمان باشید، با مخلفات و اطراف، حدود ۲۵۰ میلیو تومان پول یک عروسی باید بدهید به همین راحتی!

اطراف تهران محلی برای تالار‌های خاص

هزینه‌های میلیاردی برای عروسی‌های لاکچری در تهران

تالار بعدی سمت گرمدره تهران است. یکی از لوکس‌ترین تالار‌های تهران منوی عادی آن از نفری ۲۵۰ هزار تومان شروع می‌شود. برای ورودی این باغ باید ۸ تا ۲۰ میلیون تومان هزینه کنید. از آلبالو پلو، شرین پلو و خوراک زبان در منوی عادی آن‌ها پیدا می‌شود. در منو ویژه این تالار که نفری ۵۰۰ هزار تومان برای مشتریان آب می‌خورد از مهمانان با ۸ نوع آب میوه طبیعی و باقلوای ترکیه‌ای پذیرایی می‌شود. سفره خانه سنتی، دکور یخ، آتش بازی، آبشار شکلات و موزیک سنتی از خدمات ویژه این تالار است.

اما منوی ویژه این تالار از غذا‌هایی تشکیل شده که شاید اسم برخی غذا‌ها را حتی یکبار هم نشنیده باشید. پلو مدیترانه‌ای با میگو، ته چین ماهی، خورشت نعناع جعفری، خورشت قیمه نسترن، خوراک فیله شف، خوراک والاوان، چابسویی و ۲۰ مدل سالاد متنوع از جمله غذا‌هایی است که به مهمانان عروس و داماد خوشبخت ارائه می‌شود. خدمات ویژه تالار نیز هرکدام قیمت خاص خود را دارد. فیلم و عکس از ۱۲ میلیون تومان به بالا، موزیک از ۷ میلیون تومان به بالا و دی جی، تومبا و شومن از ۳ میلیون تومان به بالا.

اگه فکر می‌کنید این هزینه‌های سرسام آور برای یک شب عروسی به همین جا ختم شده است سخت در اشتباه هستید. هنوز هستند افرادی که می‌خواهند خاص‌ترین در تهران و شاید در ایران باشند. باغ تالاری باز هم در گرمدره تهران. برای ورودی این باغ تالار باید ۳۰ میلیون تومان ورودی پرداخت کنید. یکی از مهمترین ویژگی‌های این باغ این است که می‌توانید اگر بخواهید به سبک عروسی‌های غربی مراسم را در باغ هم برگزار کنید! برای منو عادی این باغ باید در حدود ۳۰۰ هزار تومان و برای منو ویژه یک میلیون تومان برای هر نفر باید هزینه کنید.

با یک حساب سرانگشتی اگر مثلاً شما ۳۰۰ تا ۴۰۰ مهمان داشته باشید با هزینه‌های جانبی شاید بیش ۵۰۰ – ۶۰۰ میلیون تومان برای یک شب عروسی در این گونه باغ‌ها باید هزینه کنید. جالب آنکه مدیر تمام مجموعه‌ها تاکید دارند که محدودیتی در ارائه خدمات وجود ندارد و بنا به درخواست مشتری هر گونه منو و خدمتی که خواسته شود از سوی مجموعه ارائه خواهد شد!

خدمات ویژه در مقابل پول‌های ویژه

هزینه‌های میلیاردی برای عروسی‌های لاکچری در تهران

پس از کلی چانه زنی مدیریکی از تالار‌های لوکس تهران در گفتگویی کوتاه حاضر شد اطلاعات بیشتری به ما بدهد. آقای "کاف" تاکید کرد: به هر حال هستند کسانی که آنقدر پول دارند که می‌خواهند خاص‌ترین عروسی تهران را داشته باشند. "یکی از تالار‌های همکار ما هست که اگر شما بخواهید برایتان هلی کوپتر هم اجاره می‌کند." غذا هم که دیگر یک مسئله عادی در سالن‌ها شده است.

وی می‌افزاید: البته به صورت مستقیم قبول ندارم که در تالار‌ها نوشیدنی‌ها و خوردنی‌های خاص سرو می‌شود، اما بسیاری از تالار‌ها به خصوص باغ‌های اطراف تهران هستند که تحت عنوان سفره خانه سنتی یا محل پذیرایی خاص اگر کسی همراه خودش نوشیدنی خاص داشته باشد کاری ندارند و اجازه می‌دهد در آن محل استفاده کند.

آقای کاف می‌گوید: بیشتر افرادی که حاضرند میلیون‌ها تومان برای یک شب عروسی هزینه کنند از افراد خاص جامعه هستند. مثلاً در تالار ما همین چند وقت پیش یکی از آقازاده‌های معروف مراسم عروسی داشت. یا یکی از فوتبالیست‌هایی که در یکی از تیم‌های معروف پایتخت بازی می‌کند مراسم نامزدی اش را اینجا برگزار کرد. ما معمولاً کاری نداریم که شغل و کار طرف چیست ما بر اساس خواسته فرد خدمات ارائه می‌دهیم، اما قبلش برای آنکه جهت معرفی خدمات وقت بگذاریم، پرینت حساب می‌خواهیم. این روز‌ها کسانی که پول بیشتری دارند دوست دارند خاص‌تر یا به قول معروف لاکچری‌تر باشند. حتی یک عروس داماد داشتیم که در مراسمشان را در اینستاگرام به صورت زنده پخش می‌کردند و هزاران نفر می‌دیدند.

وقتی از او می‌خواهیم که خاص‌ترین عروسی که دیده است را برایمان بگوید با خنده‌ای خاص می‌گوید در تالار ما معمولاً عروسی‌ها در یک سطح بالا، اما نه چندان خاص برگزار می‌شود، اما در باغ یکی از همکاران ما خاص‌ترین عروسی مربوط به زوجی بود که یک ماه برای فیلم عروسیشان به همراه تیم فیلم برداری به اروپا رفته بودند. در شب مراسم خاویار سرو کرده بودند و یکی از خواننده‌های معروف کشور که می‌دانم اصلاً حاضر به خواندن در عروسی نیست و با مبلغ بسیار بالایی حاضر شده بود در آن مراسم بخواند را آورده بودند. البته باز هم می‌گویم که این روز‌ها انتهایی برای مراسم‌ها وجود ندارد که مثلاً شما بگوید این دیگر آخر همه عروسی هاست شاید عروسی‌های تجملی تری هم بوده که من خبر ندارم.

غیرمجاز‌هایی که خدمتشان هم متفاوت است!

البته تمامی این‌ها اطلاعات و مشخصات تالار‌هایی است که این روز‌ها به صورت کاملاً رسمی و با مجوز فعالیت می‌کنند و تبلیغات آن‌ها در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد، اما هستند بسیاری از تالار‌هایی که بدون مجوز فعالیت می‌کنند و هیچکس هم کاری با آن‌ها ندارد یا حداقل آن گونه که باید بر آن‌ها نظارت نمی‌شود. بیشتر این تالار‌ها اطراف تهران هستند و باغ‌های آن محل مراسم‌های خاص! با تعدادی از این تالار‌ها از طریق تبلیغات شان در شبکه‌های اجتماعی تماس می‌گیریم. باغ تالاری معروف نزدیک کرج. اگر هم فکر می‌کنید که قیمت‌ها به خاطر مجوز نداشتن پایین‌تر است سخت در اشتباه هستید. هر گونه خدمات که بخواهید به شما ارائه می‌دهند. هر چقدر هم خدمتی که بخواهید خاص‌تر باشد مبلغ بیشتر است. قیمت‌ها هم کاملاً تفکیک شده به شما ارائه می‌شود. سالن رقص ایرانی، سالن رقص خارجی، سفره خانه سنتی، اتاق بار، دی جی‌های روز، اصلاً باورت نمی‌شود این خدمات دارد کنار گوش پایتخت ارائه می‌شود.

مسئول یکی از این باغ‌ها تاکید می‌کند که باغ تا ساعت ۱۲ شب خدمات ارائه می‌دهد و امکان برگزاری مراسم به صورت مختلط وجود ندارد، اما به ما پیشنهاد می‌دهد که بعد از ساعت ۱۲ این امکان وجود دارد که یکی از سالن‌ها را به صورت مختلط در اختیار ما قرار دهد تا اگر مهمان‌هایی که علاقه ندارند در مراسم مختلط شرکت کنند بروند و بقیه می‌تواند تا ۲ سه ساعت بعد هم بمانند.

هزینه‌های میلیاردی برای عروسی‌های لاکچری در تهران

از آقای مسئول سوال می‌کنیم که آیا مراسم‌های دیگر هم برگزار می‌کنید؟ مثلاً جشن طلاق؟ می‌گوید ما مرد شور هستیم! برایمان فرقی نمی‌کند چه مراسمی دارید. ما در باغمان از مراسم جشن تولد و ختنه سوران داشته ایم تا عقد و عروسی و مراسم ترحیم. بر اساس خواسته مشتری هم خدمات و سرویس می‌دهیم. البته قرار است تمام این‌ها هم لاکچری برگزار شود.

رقابت در میان تالار‌ها آنقدر خاص شده است که هر روز بر خدماتشان برای جذب مشتری بیشتر افزوده می‌شود. مسئول یکی از تالار‌ها می‌گوید: قرار است ما خدماتی به عروس و داماد ارائه کنیم تا آن‌ها در این شب خاص دیگر دچار استرس و دغدغه نشوند به همین خاطر تمامی خدمات در اینجا به مشتری به صورت پکیج ارائه می‌شود.

از آرایشگاه، لباس عروس، کت و شلوار داماد، ماشین عروس، دسته گل گرفته تا جزئی‌ترین مسائلی که شما امکان دارد به آن فکر نکنید، اما ما پیش بینی کرده ایم. مثلاً شاید یک عروس و داماد در آن روز به این موضوع فکر نکنند که کیک عروسیشان چه شکلی باشد، اما ما بهترین کیک‌ها را کیفیت عالی در اختیارشان قرار می‌دهیم. البته خدمات ویژه تری هم داریم. مثلاً اسکورت ماشین عروس با موتور‌های خاص داریم یا شعبده باز و آتش بازی حرفه‌ای که هیچ کجای دیگری پیدا نمی‌کنید! حتی ما برای خاص بودن ورود عروس و داماد به باغ، اسب سیاه و سفید هم داریم که در پکیج ویژه قرار دارد!

حالا مشخص نیست انتهای این تجملات و چشم درآوردن‌ها کجاست. قرار است سورپرایز بعدی چه باشد؟ هواپیما یا کشتی؟ عروسی‌هایی که هیچ شباهتی دیگر به عروسی ندارند. مراسم‌هایی که قرار است لاکچری‌ترین در فامیل یا حتی شهر باشد. مراسم‌هایی که بسیاری از آن‌ها را حتی در کشور‌های غربی هم نمی‌بینیم. انگار هر چقدر آن‌ها به دنبال ساده‌تر شدن پیش می‌روند ما می‌خواهیم جای آن‌ها را بگیریم. راستی، سیل بخشی از کشور را برد، خانه ها، امید‌ها و سرمایه ها. برخی از آن‌ها با هزینه شام یک خانواده در این تالارها، دوباره جان می‌گیرند، امید می‌گیرند و زندگی شان سر و سامان.

منبع:مشرق

انتهای پیام/

عروسی‌هایی عجیب در تهران که 500 میلیون تومان خرج بر می‌دارد/ سرو «چابسویی» و پرواز با بالگرد فقط با ارائه پرینت حساب +عکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۰ تير ۱۳۹۸
سایت خوبی دارید امیدوارم که موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
هانا
۱۸:۵۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
از دیدگاه انسانی و خدا وپیغمبری این ثروت باید ب مساوات تقیسم بشه نه یه عده بگیرن بقیه گرسنه وبدبخت زندگی کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
شکم پرست ها. دنیا پرست ها همینن دیگه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۵:۳۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
بعضی وقتها آدم خودشو باید جای طرف بزاره و به خودش بگه که اگه منم داشتم این کارو میکردم یا نه. بخدا خیلی از کسایی که الان دارن میگن این کار اشتباه است اگه خودشون هم داشتند میکردن این کارو . هر کی داره نوش جونش و هر کی هم چشم دیدن نداره بمیره. از من که پول نگرفتن واسه عروسی شون خودشون زحمت کشیدن. در ضمن الان اکثر عروسی ها سود آوره و بیشتر از چیزی که خرج میکنن کادو میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
خدا انشاالله زوج ها را خوشبخت کند اینهایی که نوشتی باعث خوشبختی نیست و اگه آدم پول هم داره این ولخرجی ها واجب نکروه و اصلا هم کلاس نیست چه بسا کسانی هم که در این عروسی ها دعوت میکنی میایند میخورند ومیگویند این از کجا آورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
خدا همیه ما واونا رابه راه راست هدایت کنه قبل از اینکه دیر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
ما که هزینه یک ازدواج ساده با ابتدایی ترین امکانات رو هم نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
من 40 سال قبل با دختر خاله ام ازدواج کرده ام مهریه او8هزار تومان کل جهیزیه که البته خودم خریده ام یک صندوق ویک پتو چاب سرباز ویک قالی یک مترو نیمی و یک رختخواب به جزء رختخواب همه انها را نگهداری واز ان استفاده می کنم نتیجه ازدواج 6 فرزند 9 نوه می باشم یک بار هم در زندگی اختلاف صورت نگرفت درود خداوند بر محمد والش باد
-
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
قانون شفافيت مالي بايد اجرا بشه تا همه بدونن کي از کجا آورده دارايي هاشو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
تو چقدر ساده ای
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۰:۲۲ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
متاسفانه اینها قشری از جامعه هستند بروید تحقیق کنید عروسی یکی از اقا زاده ها متاسفانه اینچنین بوده
Iran (Islamic Republic of)
ارمین
۰۹:۵۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
لعنت الله علی قوم فاسقین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
عروسيشون بيشتر به جشنواره غذا شبيه
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۰۹:۴۰ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
من تو نون شب زن و بچه ام موندم.
از قسط هام موندم بخاطر ندادن حقوق و هر روزی که قسطتم عقب میفته علی برکت الله روکش میکشن.
خسته ام از زندگی بخدا قسم.
سخته نتونی تو این اوضاع شکم زن و بچه ات سیر کنی بخاطر رای که دادم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
با وام ازدواجم ميشه اين کارارو کرد؟
-
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
نه اشتباه نکنید به نظر من خلا عاطفی جدی وخود کم بینی واشباع نبودن عاطفی باعث میشه این افراد سعی دان خاص دیده بشن وگرنه افرادبسیار ثروتمند وسالمی درجامعه ماهستند که اگر ازنزدیک نشناسیم فکر میکنیم از طبقه متوسطی یاپایینی هستند، چون هیچ غروری ندارند.
Russian Federation
sahin
۰۸:۲۷ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
واقعا اسم شما را میشود گذاشت انسان در حالی که هم وطنت سیل برده ترا خواب اشرافیت واقعا...
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۷:۳۹ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
واقعا، باید تاسف خورد
عده ای ، حتی محتاج نان شب خود، هستند،، ولی در جای دیگر همان شهر عده اي چه ها نميکنند
Iran (Islamic Republic of)
م.ه.د.ی
۰۷:۲۹ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
نه برادر ، بهتر است این پول برای خودشان خرج شود ، امروز خرج عروسی و فردا خرج هزار و یک درد لاعلاج دیگر. بی پرده میگویم: بزار این پولهای حرام خرج زندگی خودشان شود. میدانید در کربلا چرا کمر به قتل ولی خدا بستند؟ ملئت بتونهم من الحرام ما داریم در آستین خودمان مار پرورش میدهیم.
Iran (Islamic Republic of)
...
۰۷:۲۲ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
مال حرام با انسان این کار را میکند، باد آورده است. من همین دیشب متوجه شدم که خانمی منتظر پرداخت یارانه است تا به علاج دردی بپردازد که هر لحظه جانش را تحدید میکند. آخه یکی نیست پیگیری کند ببیند این همه پول از کجا آمده. هر بریز و بپاشی نتیجه ی خون هزاران نفر در شیشه کردن است.
-
حسین
۰۷:۱۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
واذااردناان نهلک قریه امرنامترفیها ففسقوافیها فحق علیهاالقول فدمرنا تدمیرا-مردم بایدنسبت که کارمترفین حساس باشند اینها عین مرض اند
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۲:۱۷ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
تازه جدیدن عروس رو هوا ميفرستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
بنده روانپزشک هستم و به شخصه خیلی از این زوجین عزیز لاکچری ، بیشتر از 4 ماه نمی توانند همدیگر را تحمل کنند .
و جدایی عاطفی خیلی بدی دارند .
حتی فرزندانی هم که از اینها بوجود می آید ، انسانهایبی مسئولیتی می شوند که سایه پدر و مادر را روی سر خود نمی بینند .
تفاهم های الکی و پوج و در نهایت خودکشی که در این قشر زیاد است.
اگر اهل دین باشند ، مال و ثروت خود را در خیریه ها و کارهای خداپسندانه صرف می کنند و برخی هم که گمنام ولی پر انرژی هستند .
خیلی خیلی از این خانواده ها به ما رجوع می کنند و در نهایت خلا زندگی آنها با خدا پر خواهد شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
یک عده درفقر مطلق یک عده در رفاه کامل
این عدالت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
خدایا به همه سلامتی و خوشبختی و آرامش واقعی اعطا فرما
اینها هم اگر پولشان از راه حلال است بسیار خوشبخت بفرما
آنهایی هم که نداریا کم دار هستند سلامتی و عقل وزرنگی بده که از راه حلال پول خوب دربیاورند
خدایا به تنبلها تلاش وبه حسودان شفا عنایت بفرما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
دوستان بياييد حسودي نکنيم لطفا
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۸:۴۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
دمت گرم ،،ظرف داره خرج میکنه ،اینکه ازکجا آورده دلیل نمیشه خرج نکنه،خیلی ازماهاهم جای اونا بودیم همین کارو میکردیم،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
راستی فراموش نکنید یک مراسم عروسی هم هست که اتفاقاً لباسها در آن مراسم هم سفید اما بسیار ترسناک و وحشتناک و جذابیت آن مراسم اینست گه در آن شاه و گدا در کنار هم هستند بدون کچکترین برتری نسبت بهم مگر در ایمان و ارزش،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
دولت باید مالیات سنگین از اینها بگیره تا جرات نکنن مانور تجمل بدن . متاسفانه نظام مالیاتی درستی نداریم . کسانی که حسابشان شفاف است مالیات می دهند .
Germany
هادی
۰۰:۳۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
خرافه پرست نباشید ماها بلد نيستيم پول دربیاریم پس اونابلدن حالا دزدی یا سالم پس نوش جونشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
مشکل این نیست که همچین تالار هایی وجود دارند به هر حال در هر جامعه ای افراد پولدار وجود دارند و پولی هم که ازش استفاده نکنی به درد نمیخوره مشکل اینجاست که اولا این افراد از کجا اوردند که اگر از راه درست کسب کردند نوش جانشان و اگرم نه که ...و دوم اینکه تو جامعه ما به خاطر اینستاگرام چشم و هم چشمی زیاد شده و همه خودشون رو با هم مقایسه اشتباه می کنند و حدود و شرایط خودشون رو درک نمیکنند و این غلطه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
در چین اجازه چنین ریخت و پاشهایی را در عروسیها و سایر مراسمات نمیدهند اما کجاست نظارت؟
ما در اسلام ارزشهای عالی داریم
اما کجاست دین؟ کجاست خدا؟؟؟؟؟

اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
تضاد طبقاتی که در اسلام مورد نکوهش واقع شده ، بعد به ما می گویند در کشوری زندگی می کنید که تضاد طبقاتی نیست ، کسانی که ثروتمند بودند ، هر روز ثروتمندتر می شوند ، و فقر اروزبه روز فقیرتر ، به خدا ما دیگه امیدی نداریم ، روز به روز هم بدتر میشود.فکری به حال ما ادم هایی که صبح زود بیدار میشوندو تا نیمه شب کار میکنند تانصف شب بچه هامون شب گرسنه نخوابند ، در کشوری که ده نفر باید کار کنند تا یک خانواده بتونه زندگی کنند. به چه چیزی دلخوش باشیم
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۶:۱۹ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
مطمئن باشید ابن ها همان قشری هستند که با فرصت طلبی چنین ثروت های باداورده ای اندوخته اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
ما از فقر و بیپولی نمیتونیم به ازدواج فکر کنیم حتی اگه فکر هم کنیم و بریم جلو کسی بهمون زن نمیده امثال ما یا باید بریم بمیریم ولی یه عده اینجوری خوب و بد همه رو با پولشون میخرن و لاکچری هم ازدواج میکنن و لاکچری طلاق میدن ، ما که آرزو شده دیگه برامون زندگی ساده با یه دختر پاک و ساده و البته آرزوی محال.. اصلا امام علی علیه السلام فرموده: الامل سلطان الشیطان علی قلوب الغافلین / آرزو ، عامل سلطنت شیطان بر قلوب افراد عاقل است.‏
من دیگه نه زن میخوام نه کار و نه خانواده هرچه بادا باد توکل بر خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
از شدت مفت خوری حال و روز فقرا را درک نمیکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
به فرض که هم این پولها ازراه درست به دست اومده ولی با این پولها میشه دست چندنفردیگه هم گرفت .خداوند در قرآن می فرمایند:اگر زکات بدهید ودرراه خدا انفاق کنید قطعا دوبرابر آنچه انفاق کرده اید به شما می دهم ولی بعضی انسان ها تفکر نمی کنند .میشه با یک تیر دونشان زد ؛هم کمک وهم فزونی مال .ولی خرج های این چنین هیچ ثمره ای ندارند فقط به هدررفتن پول ولذت های زود گذر هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
الان ديگه تو اين دور و زمونه کسي زکات نميده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۲۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
والا ما که 37ساله شدیم و حسرت برگزاری یه مراسم ساده به دلمون موند.نوش جانشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
من عروسی ام فلال فقط میدم .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
ایشالله که اینا هم به خوبی و خوشی کنار هم زندگی کنن
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۰:۵۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
سلام من سی سال صادقانه برای تولید کشورم خدمت کردم وبا حقوق باز نشستگی زندگی میکنم و شب با آرامش کامل بخواب میرم بعضی از هموطنان برام وام ازدواج مدتها در نوبت هستند تا کوخها خراب نشود کاخی ساخته نمیشود
Iran (Islamic Republic of)
بویر احمد
۲۰:۳۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
اگر دستم رسد بر چرخ گردون از ان پرسم که این چون است و ان چون......یکی را داده ای صد ناز و نعمت یکی را قرص جو الوده در خون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
نتیجه بی کفایتی مسئولان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
چي بگم والا
Germany
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
الهئکم التکاثر حتی زرتم المقابر.....آخر قرآن سوره شریفه تکاثر جواب این گروه از مردم است بخوانیدوآرزو نکنید....این ها نه خوشبخت بلکه بدبختند چون عقل ندارند از ثروتشون درست استفاده کنند مثل قارون به زمین خواهند رفت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
شايد اگر ما هم اينقد داشتيم مثل اينها رفتار ميکرديم خدا اول ظرفيت بده بعد ثروت
Iran (Islamic Republic of)
Haji
۱۹:۲۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
آقا زاده ها باید با پول مردم عروسی بگیرن اما بعضی خانواده هاباید بر اثر فقر گرسنه گرسنه گرسنه ..بخوابند
Iran (Islamic Republic of)
سید رضا
۱۸:۱۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
اگر همه رسومات منفی ، که در جوامع غربی و بی دین وجود دارد ، در جامعه اسلامی هم باشد ، پس چه فرقیست ؛ میان آنها و این ؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
زندگی هایی که اینطوری شروع شدن دوام نداشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
گناه دارن جوان هستن براشون دعاي خير کنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
نشانه شکاف طبقاتی و تقسیم ناعادلانه ثروت بین مردم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
آخرش که چی؟
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر قاسم پور
۱۶:۵۲ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
فکر می کنید به وجود اومدن این وضع نتیجه ی چیست؟ اونم حالا در این شرایط تحریم...
Iran (Islamic Republic of)
وجدان
۲۰:۳۱ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
نتیجه رانت هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۱۶:۲۱ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
قافل نباشیم بالا رفتن دلار ثروتمندان را ثروتمند و فقیران را فقیر تر کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
دقیقاً درست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
این پولهای که دراین ازدواجها خرج میشه به زوجهای جوان بدن نیازمند تایک خونه اجاره بکن اول زندگیشون
United States of America
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
اگه میخواستن این کار رو بکنن که همچین مراسمی نمیگرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
حساب کسایی که حتی یک شب در سال هم شاید توان گوشت خوردن نداشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر گرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
آخرش می خواد به کجا برسه.توقعات زیادی آخرش به طلاق ختم میشه
آخرین اخبار