حاجی دلیگانی در مخالفت با طرح حمایت مجلس از سپاه:

باید کل ارتش آمریکا را در لیست تروریستی قرار می‌دادیم

نماینده شاهین شهر گفت: طرح حمایت مجلس از سپاه به اندازه کافی قوی نیست و باید کل ارتش آمریکا را در لیست تروریستی قرار می‌دادیم.

باید کل ارتش آمریکا را در لیست تروریستی قرار می‌دادیمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه ۲۷ فروردین) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات طرح اقدام متقابل ایران علیه اعلام نام سپاه به عنوان سازمان تروریستی از سوی آمریکا، اظهار کرد: این طرح به اندازه کافی قوی نیست، لذا به نظر می‌رسد گزارشی تهیه شده و به دیپلماسی پارلمانی شبیه است تا یک اقدام متقابل که آنها را پشیمان کند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار افزود: همه می‌دانیم آمریکا برخلاف قوانین بین المللی در سال‌های گذشته نیروی قدس سپاه را تروریستی اعلام کرد و اگر امروز سازمان سپاه را در لیست تروریستی قرار داده اند، انتظار بود ما نیز کل ارتش آمریکا را در لیست تروریستی به عنوان نقطه هدف قرار می‌دادیم.

وی تصریح کرد: باید اختیار کامل را به سپاه و دیگر نیرو‌های مسلح می‌دادیم تا اگر آنها قصد داشته باشند اقدامی علیه ما انجام دهند، نیرو‌های مسلح ما نیز اقدامات متقابلی داشته باشند، هر جایی که ببینیم ملت و منافع ما را مورد هدف قرار می‌دهند، باید آنها را نابود کنیم، باید توان موشکی را به بیش از ۲ هزار کیلومتر افزایش دهیم تا آنها را در قلب کاخ سفید هدف بگیریم.

حاجی دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا واقعه طبس را هیچگاه فراموش نکند، باید بدانیم که خدا پشتیبان ماست و در آینده نیز چنین شرایطی وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار