پوربافرانی در موافقت با طرح حمایت مجلس از سپاه:

تروریست نامیدن سپاه، هیچ تأثیری در توان دفاعی کشور نخواهد گذاشت

نماینده نایین، خور و بیابانک گفت: تروریست نامیدن سپاه پاسداران، هیچ تأثیری در توانمندی و توان دفاعی کشور نخواهد گذاشت.

تروریست نامیدن سپاه، هیچ تأثیری در توان دفاعی کشور نخواهد گذاشتبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباسعلی پوربافرانی نماینده نایین، خور و بیابانک در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه ۲۷ فروردین) در موافقت با طرح اقدام متقابل در برابر اعلام نام سپاه به عنوان سازمان تروریستی توسط آمریکا، ضمن تشکر از نمایندگانی که به این طرح رأی بالایی دادند، گفت: به موجب قانون اساسی سپاه پاسداران برای پاسداری از انقلاب تشکیل شد، بر اساس اعلام آمریکا در تروریست نامیدن سپاه پاسداران، هیچ تأثیری در توانمندی و توان دفاعی کشور نخواهد گذاشت بلکه جایگاه سپاه تقویت شد.

وی افزود: از طرفی روز‌های اول سال با توجه به نگاه دقیق و عالمانه مقام معظم رهبری مبنی بر صدور بیانیه گام دوم انقلاب با این حرکت رقم خورد و جایگاه سپاه در عرصه‌های مختلف به ویژه سازندگی، دفاعی و خدمت به مردم تقویت شد.

پوربافرانی تصریح کرد: این یک اقدام مقابله‌ای برای مبارزه با سلطه و بیگانه در دفاع از امنیت ملی و امنیت کشور است. اقدام دفاعی مقابله‌ای برای دفاع و امنیت کشور و حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

نماینده نایین، خور و بیابانک خاطرنشان کرد: آمریکا خودش یک نیروی تروریستی، آدمکش و کودک‌کش است و از رژیم‌های مانند خود حمایت می‌کند و این موضوع بر هیچ کسی پنهان نیست و این اقدام در برابر آمریکا و جنایت‌هایش حتماً کمترین اقدام است، اما این اقدام می‌تواند اقدام عملیاتی باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار