واژگونی اتوبوس زائران کربلا در ورودی شهر همدان 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت:باز هم بر اثر لغزندگی جاده ها یک اتوبوس در ورودی همدان به کردستان واژگون شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ علی فکری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: اتوبوس مسافربری دیروز عصر پس از باران رگباری در همدان و بر اثر لغزنده شدن جاده واژگون شد.

او با بیان اینکه خوشبختانه این اتوبوس مسافر نداشت افزود:این اتوبوس مسافربری مربوط به استان کردستان بود که مسافران را از مهران به تهران منتقل کرده و پس از آن به مهران باز می‌گشت و در ورودی همدان واژگون شد.

رئیس پلیس راهور  استان همدان ادامه داد: سطح جاده‌های استان همدان به دلیل بارش باران لغزنده است و از آنجا که این اتوبوس سرعت مطمئنه نداشته از جاده خارج شده و در ورودی همدان واژگون شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان عنوان کرد: این تصادف ۳ مصدوم داشته که حال عمومی آن‌ها خوب نیست و به بیمارستان بعثت همدان انتقال داده شدند.

سرهنگ فکری ادامه داد: بر اثر لغزنده شدن جاده‌ها در استان همدان طی دیروز ۳۱ نفر در استان بر اثر تصادفات مجروح و زخمی شدند.

دیروز در شهر همدان دو تصادف زنجیره‌ای هم با برخورد ۲۸ خودرو  در دو نقطه  شهر بر اثر لغزنده شدن جاده‌ها حین و پس از باران روی داد.

بامداد دیروز هم در جاده اسد آباد استان همدان دو دستگاه اتوبوس با هم برخورد کردند و۳۰ نفر کشته و زخمی شدند.

انتهای پیام/ا

باز هم واژگونی اتوبوس مسافربری در جاده های همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.