مدیرکل استاندارد استان خوزستان گفت: بیش از صد نوع کالا غیر استاندارد طی سال گذشته در خوزستان کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا دهدشتی زاده مدیرکل استاندارد استان خوزستان گفت: کارشناسان این اداره در سال گذشته بیش از صد کالای مختلف را از واحد‌های تولیدی، فروشگاه‌ها و پارک‌های بازی به علت فروش خدمات غیر استاندارد و یا با جعل نشان استاندارد جمع آوری کردند.

وی در خصوص انواع این محصولات افزود: ۸۵۰ عدد شیرشلنگی، ۱.۵۰۳ عدد سه راهی برقی، ۲۰ دستگاه کولرگازی دوتکه، دستمال کاغذی، ۱۶۰ دستگاه بخاری برقی، ۳۸۶ عدد لامپ led، مایع ظرفشویی، دست شویی و سفیدکننده، بیش از یک کیلوگرم انواع طلا (دستبند، انگشتر، النگو، گردنبند، زنجیر و سرویس)، دستگاه ماشین و موتور شارژی، عصای زیربغل، توپ جادوئی، ۱۹ قصربادی، ۱۰ سرسره کودک، ۲ چرخ و فلک، ۱۸ استخرتوپ، ۴ قایق پدالی، ۱۶۰ دستگاه بخاری برقی و سبزی خُردکن از جمله محصولات توقیف شده هستند.

دهدشتی زاده بیان کرد: لازم به ذکر است که ۲۶ واحد صنفی گوناگون به دلیل کم فروشی و ۸ واحد تولیدی دیگر به علت جعل نشان استاندارد، جهت اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیرکل استاندارد استان خوزستان اظهار داشت: از کلیه همشهریان و هم استانی‌های عزیز درخواست می‌نماییم درصورت مشاهده کالای مغایر با استاندارد و یا با کیفیت پایین‌تر از استاندارد مراتب را از طریق سامانه ۱۵۱۷ با این اداره کل درمیان بگذارند.

انتهای پیام/ ن

جمع آوری کالا های غیر استاندارد در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.