طالقانی: هیچ اطلاعی از مذاکره با لوپتگی ندارم

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: هیچ اطلاعی از مذاکره با لوپتگی ندارم و مهدی تاج باید درباره گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی تصمیم بگیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان این روز‌ها آخرین مراحل روند مذاکره با گزینه‌های مد نظرشان را برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی در سکوت کامل پشت سر می‌گذارند و همین امر سبب شده هر روز گزینه‌های مختلفی به عنوان گزینه جانشینی کارلوس کی‌روش مطرح شود.

پس از اینکه بحث حضور یورگن کلینزمن در تیم ملی به دلیل موضوع اقامت این سرمربی آلمانی در آمریکا تا حد زیادی منتفی شد در فضای مجازی نام خولن لوپتگی، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی مطرح شد که البته بحث مذاکره فدراسیون با این سرمربی مطرح هم چندان واقعی به نظر نمی‌رسد.

عبدالکاظم طالقانی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بار‌ها تاکید شده است که مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال مسئولیت مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری را برعهده دارد و هر وقت در این مورد به جمع بندی برسد گزینه قطعی را در هیئت رئیسه فدراسیون مطرح می‌کند تا با تایید اعضا برسد. من نمی‌توانم درباره گزینه‌هایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود صحبت خاصی بکنم.

او درباره مباحثی که درباره احتمال برکناری زلاتکو کرانچار از سرمربیگری تیم ملی امید اظهار داشت: کمیته فنی فدراسیون فوتبال باید عملکرد تیم ملی امید را در رقابت‌های انتخابی المپیک بررسی کند. هر تصمیمی هم که در این کمیته اتخاذ شود باید در هیئت رئیسه مورد بررسی قرار بگیرد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره زمان برگزاری جلسه هیئت رئیسه اظهار داشت: تا جایی که من اطلاع دارم جلسه آینده مان در روزهای میانی هفته آتی برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: علوی: ۱۹ گزینه برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال مطرح شده اند/ نمی‌توانیم نام کلینزمن را تائید یا تکذیب کنیم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار