در جلسه هیات دولت به ریاست روحانی صورت گرفت؛

تعیین میزان افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت و تصویب ضوابط اجرایی قانون بودجه در سال ۹۸

در جلسه امروز هیات وزیران میزان افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت در سال ۱۳۹۸ مشخص شد.

میزان افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت در سال ۱۳۹۸ مشخص شدبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد، میزان افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت در سال ۱۳۹۸ مشخص شد.

بر اساس تصمیم هیئت وزیران، حداقل حقوق شاغلان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت مبلغ ۱۵میلیون و ۶۳۰ هزار ریال تعیین شد به طوری که حداقل افزایش حقوق نسبت به سال ۱۳۹۷ از مبلغ چهار میلیون و ۴۰۰ هزار ریال کمتر نباشد.

برهمین اساس، افزایش حقوق کارکنان مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت، نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی و شرکت‌های دولتی دارای مقررات خاص و همچنین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در سال ۱۳۹۸ به میزان ۱۸ درصد تعیین شد.

گفتنی است، حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در سال ۱۳۹۸، ۱۸ درصد نسبت به سال ۱۳۹۷ افزایش می‌یابد به طوری که حداقل افزایش حقوق نسبت به سال ۱۳۹۷ از مبلغ ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال کمتر نباشد.

همچنین حداقل حقوق بازنشستگان به میزان ۱۵ میلیون و ۷۸۵ هزار ریال و حداکثر حقوق آنان نیز هفت برابر حداقل حقوق بازنشستگی تعیین شد.

دولت در ادامه این جلسه، مصوبه پرداخت کمک بلاعوض و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات بخش کشاورزی ناشی از سیل را اصلاح کرد.

براساس مصوبه جدید هیئت دولت، کمک‌های بلاعوض دولت و هم‌چنین تسهیلات بانکی ارزان قیمت به بخش کشاورزی در موضوعات زراعت، آبزی پروری، دامداری، ایستگاه پمپاژ آب و واحد مرغداری آسیب‌دیده اصلاح شد.

با تصمیم هیئت وزیران در جلسه امروز، موارد زیر به مجموعه کمک‌های بلاعوض دولت در بخش‌های آسیب دیده از سیل افزوده شده است:

- زراعت: هر هکتار آبی تا مبلغ ۵۰ میلیون ریال؛

- زنبور عسل: هر کلنی تا مبلغ دو میلیون ریال

- آبزی پروری: هر تن تولید مزرعه آبزی پروری سردابی تا مبلغ ۸۰ میلیون ریال؛

- ایستگاه پمپاژ آب: تا ۸۰ میلیون ریال (مبلغ فوق جهت احداث هر ایستگاه پمپاژ گروهی بزرگ با برداشت آب بیش از صد لیتر در ثانیه براساس تصمیم ستاد بازسازی و نوسازی استان)؛

- واحد مرغداری: به ازای هر واحد مرغداری ۱۰۰ درصد تخریب شده تا ۲۰۰ میلیون ریال.

گفتنی است، براساس تصمیم دولت کمک بلاعوض برای هر هکتار آبی، متناسب با نوع محصول و متوسط عملکرد در واحد سطح با تأیید کارگروه بررسی و ارزیابی خسارت استان تا ۳۰ درصد قابل افزایش است.

هم‌چنین، مصوبه پیشین دولت در خصوص تسهیلات بانکی ارزان قیمت بر طبق موارد زیر اصلاح شد:

- دامداری: هر واحد کوچک عشایری و روستایی مبلغ تا ۱۰۰ میلیون ریال؛

- آبزی پروری: هر هکتار گرم آبی مبلغ تا ۵۰ میلیون ریال و هر هکتار سردابی تا مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال؛

- ایستگاه پمپاژ آب: تا ۵۰ میلیون ریال؛

- به ازای هر واحد مرغداری گوشتی تا مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال.

گفتنی است، دولت مقرر کرد، برای آن دسته از اراضی زراعی و باغی و واحدهای تولیدی که بر اثر سیل یا رانش زمین کاملاٌ شسته شده و یا به طور کامل نابوده شده اند، پس از بررسی میدانی به پیشنهاد وزارت جهادکشاورزی و تصویب ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده کشور تصمیم گیری خواهد شد.

هم‌چنین، ساخت و بازسازی سردهنه های برداشت آب تخریب شده، براساس نظر ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان صورت می‏گیرد.

هم‌چنین، دولت مقرر کرد، بانک مرکزی از طریق بانک‌ها، مبلغ پنجاه هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به خسارات دیدگان اختصاص دهد.

همچنین در جلسه امروز دولت، گزارش جمع‌بندی معاون اول رئیس جمهور بر پایه گزارش ستاد مدیریت بحران درباره ارزیابی میزان خسارات به واحدهای مسکونی، صنفی، صنعتی، مزارع، باغات، دام‌پروری‌ها و آبزی پروری‌ها ارائه شد و به مسئولیت دستگاه‌های اجرایی در تامین سریع مبالغ کمک‌های بلاعوض و اعطای تسهیلات بانکی با استفاده از ظرفیت‌ موجود دولت و استفاده از منابع صندوق توسعه ملی تاکید شد.

هیئت وزیران در ادامه جلسه امروز خود به بررسی و تصویب ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور پرداخت.

به موجب ضوابط یادشده، دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی که به نحوی از انحاء از بودجه کل کشور استفاده می‌نمایند، موظفند عملکرد خود در خصوص قانون بودجه سال‌های ۱۳۹۷و ۱۳۹۸ کل کشور را مطابق نظام جامع نظارت به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه نمایند.

دولت همچنین دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرد اجرای مصوبات ابلاغی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی (اعم از بسته‌ها، برنامه‌ها، طرح‌ها و پروژه‌ها) را در سال ۱۳۹۸ در اولویت برنامه‌های اجرایی خود قرار داده و منابع لازم برای مدیریت و اجرای آن‌ها را از محل اعتبارات خود شامل منابع داخلی و مصوب ابلاغی و تسهیلات بانکی با رعایت قوانین و مقررات مربوط تأمین کنند.

هیئت وزیران به منظور دستیابی به ارتقای بهره‌وری و زمینه‏‌سازی رشد تولید ملی، دستگاه‌های اجرایی را مجاز کرد تا سه درصد از اعتبارات پژوهشی هزینه‌ای خود را به پژوهش‌های کاربردی در زمینه ارتقای بهره‌وری، اختصاص دهند.

همچنین دولت به منظور کاهش مصرف انرژی، ایمن‌سازی، کاهش آلودگی محیط زیست و انتقال دانش فنی، کلیه دستگاه‌های اجرایی از جمله دانشگاه‌ها و مدارس را موظف کرد در مناطق دارای شبکه گاز طبیعی در صورت نیاز به خرید (یا جایگزینی) تجهیزات گرمایشی (بخاری) از انواع بخاری‌های هوشمند با بازده (راندمان) بالا (حداقل بازدهی (۸۵) درصد) استفاده بنمایند.

افزون براین، هیئت وزیران احداث و خرید ساختمان‌های جدید اداری توسط دستگاه‌های اجرایی از جمله شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت (به استثنای موارد تغییر سطح تقسیمات کشوری، تجمیع ساختمان‌های اداری موجود بدون ایجاد بار مالی جدید، تمرکززدایی و خروج از کلانشهرها بدون ایجاد بار مالی جدید و همچنین طرح‌های خرید یا احداث در طرح‌های مصوب قانون و حوادث غیرمترقبه) را ممنوع اعلام کرد. 

دولت، وزارت امور اقتصادی و دارایی (خزانه‌داری کل کشور) را مکلف کرد به منظور اطلاع‌رسانی برای شفاف‌سازی اعتبارات دریافتی دستگاه‌های اجرایی از محل بودجه عمومی دولت و تکریم حقوق شهروندی، تمامی اعتبارات پرداختی از محل بودجه عمومی دولت شامل اعتبارات هزینه‌ای، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای (به تفکیک طرح) و تملک دارایی‌های مالی به دستگاه‌های اجرایی (به استثنای اعتبارات دفاعی و امنیتی و سازمان انرژی اتمی ایران) را به تفکیک ملی و استانی در پایگاه اطلاع‌رسانی خود منتشر کنند.

در جلسه امروز هیئت وزیران، فهرست ۵۰ شرکت دولتی ملزم به انجام حسابرسی عملیاتی در طول برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به تصویب رسید.

بر اساس این مصوبه، شرکتها مکلفند حداقل یک بار در طول سال های اجرای برنامه توسعه از طریق سازمان حسابرسی و یا موسسات حسابرسی عضو جامعه حسابداران رسمی ایران در جهت افزایش صرفه اقتصادی، کارآیی و اثربخشی فعالیت شرکت ها و افزایش قابلیت اعتماد گزارش های مالی، نسبت به انجام حسابرسی عملیاتی و ارائه آن به مجمع عمومی اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
آقایان مسئول ، من یه کارمند حوزه سلامت هستم الان با ۲۸ سال کار بازنشستم کردن دریافتیم تقریباً نصف شده به نظر شما الان باید چکار کنم تو این چند سال اگه چیزی هم اضافه کردن به اسم کارانه و اضافه کار اسمی و ... روی حکم نبوده و برا بازنشستگی همه یه دفعه حذف میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
افزایش حقوق خیلی کم وغیرمنصفانه است دولت فقط قیمت سکه وارز را حدود 5برابر کرده است ولی می خواهد 400هزارتومان اضافه کند مردم چه کنند چگونه افزایش قیمت ها را جبران نمایند زندگی خیلی سخت شده است از خدا آرزوی مرگ دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
بعضی ازبخش های غیردولتی می خواهند ساعت کاری راکم کنند و حقوق هم به نسبت ان هم کم کنند می گویند نمی توانند طبق قانون کارحقوق پرداخت کنند خوش به حال شما دولتی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
چراشرکت پژوهش وناجی توجی به حقوق کاربران دفاترپلیس+10 ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
الان مابخش خصوصی هاچی مثل این که گفتند مانمی توانیم حقوق برابرقانون کاربه شمابدهیم وتقریبا500تومان کمتر حقوق احتمالابدهند انوقت چه کارکنیم مثل اینکه حتی اخراج هم بکنند
Iran (Islamic Republic of)
فصیحی
۱۲:۲۵ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
این مصوبه خلاف قانون مجلس شورای اسلامی بوده و لازم الاجرا نخواهد بود زیرا طبق خواسته نوبخت به نفع حقوقهای بالا می باشد و با این مصوبه علنا مجلس را دور زده و به خواسته اولیه خود در بالا بردن بیشتر حقوقهای بالا رسیدند . برای حداقل بگیرها همان مصوبه مجلس است اما این مصوبه برای حوقهای بین 2میلیون تا 5 میلیون افزایش کمتری دارد و معلوم است که اکثر کارمندان در این رنج حقوقی قرار دارند . مااز مجلس میخواهیم به وظیفه نظارتی خود عمل نموده واز اجرای این مصوبه خلاف قانون جلو گیری کنند و الا به قوه قضاییه پناه می بریم . امان از این دولت طرفدار سرمایه دار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
بخش خصوصی چی
Romania
شفاف
۰۹:۰۹ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
سلام یک نکته وجود دارد مگر دولت قبل از مجلس نگفت حقوقها 20 درصد افزایش پیدا می کنه بعد مجلس اما گفت نه باید بیشتر باشه و بعد با این همه رفت و آمد و هزینه به مجلسیان و دولتیان و..... شد 18 درصد واقعا این یعنی چی
-
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
من به عنوان یک هم وطن خواهش میکنم از همه هموطنان عزیز و صبورم بیایید امسال از تجملات کم کنیم از اسراف و خرید بیجا صرف نظر بکاهیم چاره ای نیست مملکت ما زیر فشار انواع تحریم هاست.به کمک دولت عزیزمان بشتابیم .
Iran (Islamic Republic of)
سایه
۱۱:۲۰ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
الان چهل ساله تحریم هستیم.تازگی نداره.بله تجملات باید کم بشه ،البته از سوی مسوولین نه مردم.اکثر مردم نان برای خوردن ندارن وشما برای مسوولین بی درد دلسوزی میکنی؟؟؟؟؟؟!!!!!!! متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
من امسال پوشاک کفش کیف و..برای سال نو هیچی نخریدم و به جاش وسایل خونه که بدرد بخوره خریدم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
دولت و مسئولین عزیزمون با بی تدبیری و خودراًییشون مردم رو هم بیچاره کردن مشکل مملکت ما مادیات نیست ما روی گنجیم ندانمکاری مزمن و گسترده است. همیشه مردم بیچاره باید بدبختیشو تحمل کنن و این مسئولین مغرور حرف گوش هیچکس هم نمیکنن خدا هم ما رو فراموش کرده من یکی ناشکری خدا نباشه کل دغدعه ام داشتن دو تا بچه است. که چرا تو این مملکت ازدواج کردم که بچه هائی با آینده ای مبهم داشته باشم. والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
باتوجه به افزایش قیمت سکه وارز حساب کنید ومتناسب با آن حقوق کارمندان را افزایش دهید یا قیمت سکه وارزرا به میزان افزایش حقوق ها افزایش می دادید نه اینکه 5برابرکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
واقعا تو دولت یک نفر پیدا نمیشه که بگه با این 18درصد افزایش حقوق چه کار باید کنیم با این تورم 150درصدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۱۷ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
حالا با این مصوبه کی افزایش حقوقها واریز میشه متاسفانه هم دولت وهم مجلس تا توانستند تیشه به ریشه اقتصاد و معیشت مردم وکشور زدن
Iran (Islamic Republic of)
بدبخت
۲۳:۵۳ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
واقعا مصوبه مجلس و تاییده شورای نگهبان مو به مو اجرا میشه!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
ﺑﺎ اﻣﻴﺪ,ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺰ,ﻗﺎﺑﻞ ﺗﺤﻤﻞ اﺳﺖ اﻟﺒﺘﻪ اﮔﻪ ﺗﻮﻗﻌﺖ ﺭا ﭘﺎﻳﻴﻦ,ﺑﻴﺎﺭﻱ ﻛﻤﻚ ﺯﻳﺎﺩﻱ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﻛﺮﺩﻱ
Iran (Islamic Republic of)
سایه
۱۱:۲۱ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
حتما معنای بی چیزی وندازی ومتوجه نمیشید؟؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
حقوقها باید دو برابر بشه با این مخارج کمر شکن و حقوق های به شدت کم. محض رضای خدا کاری کنید
Iran (Islamic Republic of)
به ظاهر استاد درمانده
۲۳:۳۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
به ریاست دانشگاه آزاد هم بگید میزان حق التدریس اساتید را هم بیشتر کند . به نظرم 20 درصد امسال کمتر کنند هر چی تورم بیرون اتفاق میافته وارد دستمزد ما میشه و از حقوق ما کم میشه با این وضع و اوصاف دولت هم بلافاصله ده درصد از آن به عنوان مالیت بر پول گزافی!!! که میگیریم کم میکنه و بیمه هم 7 درصد ، مثل گوشت قربانی هست آخر چندر غازی میمونه برا ما . . . .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
دارن کامندان وبازنشسته ها را تست میزنند جناب نوبخت کم کار کنان حقوق پایین چه شاغل وچه باز نشسته را چندین سال است خرد کردین با بی عدالتی که ازخود نشان دادید به راحتی قانون را زیر پا میگزارید.
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۲۲:۴۹ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
این بهانه را جناب بابایی دست دولتیا دادکه حالا نتیجش شده این.این آقا رشته اش الهیاته میاد تصمیم اقتصادی میگیره . وگرنه همون ۲۰٪هرچندتورم بالای ۵۰٪هست ولی روال اصولیشو طی میکرد،که هرکس متناسب با سابقه و مدرکش افزایش داشت.
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۲:۴۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
هرکس میدونه جواب بده..
همراه حقوق بازنشستگان کشوری ۴۰۰ هزار ت زدن به حساب..
کلا این همون افزایش حقوقه؟؟
و آیا از ماه بعد کلا همین ۴۰۰ رو به اضافه ی حقوق میکنن و با هم میدن؟؟؟
چون کلا افزایش حقوقهارو هرسال از اول تابستان میدادن یعنی امسال از همین ماه شروع میکنن افزایشهارو میدن؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون میشم اگر هرکس دونست بگه....
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۰۴ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
هر سال حقوق ها را از اول فروردین میدهند چرا گفتی اول تابستان . اول تابستان حکم میزنند و یکجا سه ماه را واریز میکنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
منظورم همینه که هرسال یکجا۳ماه رو اول تابستان میدادن (اضاف حقوق)
امسال که الان ماه اول بهار ۴۰۰ اضاف دادن،،این ۴۰۰ همون اضاف حقوق هست یا همینجوری دادن؟؟؟
و آیا از ماه بعد هم کلا شروع میکنن اضافیهارو میدن یا مثل هرسال اول تابستان یکجا۳ماه رومیدن؟؟؟؟؟
France
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
اگر قانون مجلس اجرا نشه ما کارمندا میتونیم دیوان عدالت اداری بریم واز سازمان برنامه و بودجه شکایت کنیم.اگر اجرا نشده باشه به نفع ما رای میدن.همه باید این کارو کنیم تا قوه قضاییه به دادمون برسه از این.مجلس ابی گرم نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۵۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
تورم بالای 200درصد افزایش حقوق ۱۸ درصد اونم اگه عملی بشه واقعا علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
الان ایران بهترین جا برای تولیده چون نیروی کار ارزان داره تو بخش تولید مسکن بسیار ضعیف هستیم تو بخش تولید خیلی ضعیف هستیم این یه امتیاز برای کشور که نیروی کاری با حقوق کم داریم برای تولید مثل چین اما بر عکس تمام این بدبختی که دچارش هستیم بخاطر کنترل نکردن تورم که باعث ضعیف شدن قدرت خرید مسکن دولت باید بجای حق مسکن که بیشتر درآمد مردم را تو حلقوم دلالان می‌ریزه مسکن ارزان بسازه بده مردم بیشتر درآمد مردم هزینه مسکن‌ها میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
آقا من حقوق بگیر نیستم با افزایش حقوق هم مخالفتی ندارم اما اضافه حقوق به شرط پایین آوردن تورم نه اینکه حقوق اضافه بشه از اون ور تورم کمر ادمو بشکنه حقوق و اضافه نکنید اما تورم رو بزارین پایین تا چرخ اقتصاد کشور بجرخه تا همه بهرمند بشن
Netherlands
ایران
۲۱:۰۷ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
مجلس باید ورود کند. قانون رسمی مملکت گفته تا ۱۰درصد افزایش نه ۱۸درصد. وقتی خود دولت قانون رسمی کشور رو اجرا نمیکنه از دیگران جه توقعی هست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
قانون را خوب بخوانید کدام ۱۸ درصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
عزیزم قانون گفته بود 20درصد(یعنی چهارصد تومان بعلاوه 10درصد)که باز هم دو درصدش را دولت به نفع خودش کم کرد شد 18درصد.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۵۰ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
مردم تو رو به خدا اینبار دقت بیشتری کنید به چه کسی رای میدید که اینجور تو انپاس قرارمون نتونن بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
خداییش کی از این دولت راضی هستش؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
من که راضی نیستم
Iran (Islamic Republic of)
یعقوب
۲۰:۲۶ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
تا صدور احکام جدید صبر کنیم ببینیم مجلس و هیات دولت چه آشی برایمان پختن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
این چه وضعیه چرا بانکیا ازاین قانونا تبعیت نمیکنن یه سرایدارش ۲۵ برابر یه لیسانس عیدی گرفته حقوق هم که همه نجومی ما که سر از کار این مملکت در نیاوردیم
Iran (Islamic Republic of)
م س
۱۹:۳۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
سلام
من با20%بیشتر شاملم میشودولی مصوبه مجلس به
عدالت نزدیکتره آخه بی عدالتی مثل موریانه جامعه
رامیخورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
عدالت و دیدی سلام مرا برسانید
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۹:۲۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
هرچی بگیم فایده نداره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
تو رو به خدا یک کار رو درست انجام بدید آخه دلمون به چی خوش باشه.به بالا نرفتن قیمتها،به افزایش درست و حسابی حقوق ها، به اضافه نشدن مالیات ها، به گرون نشدن بنزین، به خلوتی خیابون ها، به دلسوزی مسئولین برای فقرا،به رسیدگی به وضع سیل زده ها و زلزله زده ها و.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
در صحبت 20درصد اضافه میشه
در عمل 18 درصد
در آخر با مالیاتی که نقد نقد از کارمند می گیرن میشه منفی 20درصد
خواهش می کنم حقوق رو برگردونید به سال1395 قیمتهای اجناس رو هم به سال 95 برگردونید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
بدبخت نشیم خوبه. آخه اینهم حقوقه به ما قشر ضعیف می دیدید؟ خداییش خجالت نمی کشید که خودتون حقوق های خوب بگیرید و قشر ضعیف، هر روز ضعیف تر بشن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
حقوق کارمندان و کارگران18درصد افزایش ولی حقوق خودشون واقوامشون 180درصد
افزایش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
خیلی زحمت کشیدید واقعا که کلا ۱۸ درصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
بخدا از بیکاری با موتور کار میکنم چاره ای ندارم از خدا مرگم رو خواستم این چه زندگیه بخدا زندگیمون نمیچرخه از آن ور صاحب خانه پول و اجاره زیاد میخواد چرا وضع کشور اینجوری شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
یادته دستمال بنفش تکون میدادی و با متور ویراژ میدادی این نتیجه اش هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
خدا اول به خودت و خانواده ات سلامتی بدهد
دوم مشکلات آزمایش است
سوم بعد از هر سختی انشا الله آسایش است
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
ولا هر چند سال يه دستمالي رنگي تکون مي ديم همينو ميدونم که هيچ کدوم ارزشي نداشتند فقط شيره سر مردم مي مالند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
بنده خدا ببین خودت چه کاری از دستت برمیاد و میتونی زندگیتو تکون بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
خواهشا یکی توضیح بده کلا ۱۸درصد یا ۴۰۰به اضافه ۱۸ درصد اضافه میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر گرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
ما به گرانی رأی دادیم دیگه از این اشتباهات نمی کنم
Germany
محسن
۰۹:۳۳ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
گرانی که عقل و شعور نداره! مرگ بر مسبب گرانی هرکسی که هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
پس طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان چه شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
آره واقعاً. چی شد؟
Germany
کاربر
۱۶:۳۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
پس قانون بودجه‌، مجلس،نمایندگان،شورای نگهبان و..... چی شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
اینم از 400+10 درصد
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
تا زمان اجرا میشود 8 درصد علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۱۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
مجلسی که مصوبه اش اجرا نمی شود به چه درد می خورد؟
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۱۶:۰۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
افزایش 400 هزار تومان به حقوق کارکنان دولت در سال 98 بعنوان قشری که بیشترین فشار اقتصادی را تحمل می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
عزیز جان مالیاتی رو که اضافه کردن فراموش کردی؟
Iran (Islamic Republic of)
بدبخت
۲۰:۳۳ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۵:۵۹ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
پس مصوبه ۴۰۰ هزار تومان بعلاوه ۱۰ درصد چی شد ؟؟؟
مگه قرار نبود حقوقهای پایین بیشتر افزایش پیدا کنه
با افزایش ۱۸ درصدی که فقط حقوقهای بالا ، افزایشهای چندین میلیونی پیدا میکنن
این انصافه !!!
Iran (Islamic Republic of)
ش
۱۶:۱۹ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
دولت طرح خودشم اجرا نکرد طرحی که به مجلس
داده بودند 20 درصد بود حالا چرا شد 18 درصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
دیگه از همه چیز ناامیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
من هم همینطور
Netherlands
خسته
۱۵:۴۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
بنزین هم داره گرون میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
خدایا به فریاد این مردم مظلوم برس
Germany
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
اضافه حقوق فقط 400000هزارتومان .روغن 4کیلویی 50000هزارتومان.قندکیلویی 10000تومانو.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
این نشان از بی عرزگی نمایندگان مجلس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
بی عرضه گی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
نه مجلس توانایی دارد نه دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
سلام دولت مصوبه مجلس در خصوص افزایش حقوق ها رو اجرا نکرد،و بزرگ ترین ظلم در حق کارمندان شاغل با حقوق کم کرد،محض رضای خدا پیگیری کنید. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
بیگی
۱۵:۴۹ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
بعد از 25 سال حقوق من 2 میلیون هستش . دست دولتمردامون درد نکنه خیلی زحمت می کشن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۰۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
دولت که باید مجری قانون و نماینده نظم و انظباط باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
400 تومان با این گرانی ها میخواهین اضافه کنین که اصلا اثری نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
مالیات ها رو هم که اضافه کردن
Iran (Islamic Republic of)
رحمن
۱۵:۰۰ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
نون هم گرون کردید
Netherlands
کارمند
۱۴:۴۶ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
پیشنهاد افزایش=۲۰%
مصوبه مجلس و تایید شورای نگهبان=۴۰۰هزار تومان+تا ۱۰%
اجرا=۱۸%
چقدر همه چیز با هم مطابقت داره☺
Iran (Islamic Republic of)
بیگی
۱۵:۵۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
اگه در خبرها بخونید اون 10 درصد هم حذف شد . علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
علی22
۱۷:۰۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
اینجور که پیداست دولت میخواد از جیب کارمندا برای جبران خسارت سیل برداشت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
مالیات مالیات
آخرین اخبار